• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Orcha

Hejje!

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • och
    lille Birger skrev 2013-05-05 21:20:44 följande:
    Jag såg en bild med samma tema häromdagen.

Det gjorde jag med. Vilket lustigt sammanträffande.

Hej Orcha, allt väl? Solig
    The hard way is the right way.
  • Kakaa

Birger, Vad heter Nallens mamma? :( Var han föräldralös? Jag vill höra historien bakom Nallen.

• Kakaa

Fö så känner jag mig lite.. euhm. vad heter det? Tex När två bråkar som attan och du bara vill lägga dig under täcket? UTLED!

• Kakaa

baka liten kakaa! *knådar sin mage*  åhh lite sukker påååh!

• lille Birger
    Kakaa skrev 2013-05-06 06:35:26 följande:
    Birger, Vad heter Nallens mamma? :( Var han föräldralös? Jag vill höra historien bakom Nallen.
    Jag kommer aldrig få veta vilka hans föräldrar var. Han dök upp i en korg utanför ytterdörren.
  • En annan del av Köping
    lille Birger skrev 2013-05-07 00:16:53 följande:
    Jag kommer aldrig få veta vilka hans föräldrar var. Han dök upp i en korg utanför ytterdörren.
    Ett ashål
    Ninja turtels
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2013-05-07 00:16:53 följande:
    :( Så sorligt! Nallen borde skriva en självbiografi, jag tror att jag och så många andra skulle lida med honom, det skulle säkert bli som att se Lejonkungen!  Gråter vaje gång, slår aldrig fel.