• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-05-05 00:27:21 följande:
    Jag tror jag skall göra något som aldrig gjorts förut på FL. Jag skall starta en tråd om kukstorlekar!  Vad tror ni om det? Det är väl ett nytt och vågat grepp?
    Ja.

Jag kan skriva i den ochs säga att alla kvinnor bara vill ha stora kukar med. Det borde göra mannen med 14,5 cm lång kuk kåt.

Snällt av dig att tänka på honom, PM.     
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-05-05 00:34:30 följande:
    Ja.

Jag kan skriva i den ochs säga att alla kvinnor bara vill ha stora kukar med. Det borde göra mannen med 14,5 cm lång kuk kåt.

Snällt av dig att tänka på honom, PM.     
    Jag tror han går igång mer av att du säger att du inte vill ha stora kukar så att han kan överbevisa dig att du egentligen vill ha stora kukar men inte vill erkänna det.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-05-05 00:43:03 följande:
    Jag tror han går igång mer av att du säger att du inte vill ha stora kukar så att han kan överbevisa dig att du egentligen vill ha stora kukar men inte vill erkänna det.

Men med en så otroligt liten kuk som han har så kan han ju inte överbevisa mig alls?
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-05-05 00:53:27 följande:
    Men med en så otroligt liten kuk som han har så kan han ju inte överbevisa mig alls?
    Nej nu missförstod du igen. Du skall ARGUMENTERA, inte ligga med honom .

Fick mig att tänka på den här låten:

• och
    PrimitivMan skrev 2013-05-05 01:00:12 följande:
    Nej nu missförstod du igen. Du skall ARGUMENTERA, inte ligga med honom .

Fick mig att tänka på den här låten:
    " rel="nofollow" target="_blank">

Men då blir det ju helt meningslöst plötsligt?

Det går inte att förstå sig på män. 
  • PrimitivMan

Vet inte om jag postat den här bilden förut (men värd en repris i så fall). Den är tillägnad ni fina flickor i den här tråden Solig:

Sluts - Demotivational Poster 

• Anton Chigurh
    och skrev 2013-05-05 01:07:47 följande:
    Men då blir det ju helt meningslöst plötsligt?

Det går inte att förstå sig på män. 
    Du tänker Kim Jong-un här, förstår jag.....!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa

Jag ville inte få se bild på NG´s rumpa.. jag ville att hon skulle använda sig utav bilden jag postade. :((

Hur som..  

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-04 21:26:59 följande:
    Jag saknar inte ass - alls. Vågar jag säga att jag både har ass and brains utan att låta dryg?
    Men TM slutat aldrig tjata om bilder så jag hoppas att vi kan skifta fokus.
    Mitt ass has gone exclusive!
    kan du utveckla detta?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-04 23:58:11 följande:
    Gud jag skäms för att jag just skrev "mina bröst är väldigt stora" inte alls speciellt ladylike.

Ska läsa ut min bok istället.
    Den är så vacker, som en enda lååång vackert komponerad dikt på typ 380 sidor.
    Läs den ni som älskar vackra böcker!

"Everything beautiful began after".
    det är du bra på !

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz