• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-04 21:26:59 följande:
    Jag saknar inte ass - alls. Vågar jag säga att jag både har ass and brains utan att låta dryg?
    Men TM slutat aldrig tjata om bilder så jag hoppas att vi kan skifta fokus.
    Mitt ass has gone exclusive!
    Observera att jag inte tjatat om bilder.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-04 21:37:36 följande:
    Ta mig med en nypa salt TM
    Nypa dig överallt!? Förvånad
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-04 21:26:59 följande:
    Jag saknar inte ass - alls. Vågar jag säga att jag både har ass and brains utan att låta dryg?
    Men TM slutat aldrig tjata om bilder så jag hoppas att vi kan skifta fokus.
    Mitt ass has gone exclusive!
    Ass, brains and tits kanske tom? . Sen har du en väldigt söt haka. Ja jag vet, jag har en del konstiga fetischer. Är tex enormt svag för nackar. Tycker det är sjukt sexigt med en välformad kvinnonacke och en hårtofs som slingrar sig i nacken.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Mina bröst är väldigt stora. Men kan en kvinna säga så utan att låta dum?

Tack för hakkomplimangen PM, (tror jag haha).
    Däremot har jag i stort sett aldrig uppsatt hår. Vet inte varför...
    Mitt hår är väldigt långt men det känns så fel att sätta upp det, älskar att liksom känna det hänga mot huden. Är avundsjuk på kvinnor med snygga och tillsynes spontana håruppsättningar där en söt liten slinga kommer undan och gulligt faller ner någonstans...

• Nice Girl Wrong Place

Gud jag skäms för att jag just skrev "mina bröst är väldigt stora" inte alls speciellt ladylike.

Ska läsa ut min bok istället.
    Den är så vacker, som en enda lååång vackert komponerad dikt på typ 380 sidor.
    Läs den ni som älskar vackra böcker!

"Everything beautiful began after".

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-04 23:58:11 följande:
    Gud jag skäms för att jag just skrev "mina bröst är väldigt stora" inte alls speciellt ladylike.

Ska läsa ut min bok istället.
    Den är så vacker, som en enda lååång vackert komponerad dikt på typ 380 sidor.
    Läs den ni som älskar vackra böcker!

"Everything beautiful began after".
    Lite som den där gnälliga tanten, eller?

Jag hinner nog inte det. Tyvärr. 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-04 23:55:26 följande:
    Mina bröst är väldigt stora. Men kan en kvinna säga så utan att låta dum?

Tack för hakkomplimangen PM, (tror jag haha).
    Däremot har jag i stort sett aldrig uppsatt hår. Vet inte varför...
    Mitt hår är väldigt långt men det känns så fel att sätta upp det, älskar att liksom känna det hänga mot huden. Är avundsjuk på kvinnor med snygga och tillsynes spontana håruppsättningar där en söt liten slinga kommer undan och gulligt faller ner någonstans...
    Varför skulle inte en kvinna kunna säga så? Det är ju ett enkelt konstaterande av fakta.

Kvinnor med stora bröst är inte dumma. Det är vi män som förvandlas till idioter när vi ser dem .

Hakkomplimangen var seriöst menad.
  • PrimitivMan

Jag tror jag skall göra något som aldrig gjorts förut på FL. Jag skall starta en tråd om kukstorlekar!  Vad tror ni om det? Det är väl ett nytt och vågat grepp?