• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    “The man who passes the sentence should swing the sword. Look her in the eyes before you kill her. See her tears, hear her last words. You owe her that much at least." - Eddard Stark

Tänkvärda ord !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trust me
    Anton Chigurh skrev 2013-05-13 10:47:36 följande:
    “The man who passes the sentence should swing the sword. Look her in the eyes before you kill her. See her tears, hear her last words. You owe her that much at least." - Eddard Stark”

Tänkvärda ord !!!
    Okeeej....
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-05-13 10:47:36 följande:
    “The man who passes the sentence should swing the sword. Look her in the eyes before you kill her. See her tears, hear her last words. You owe her that much at least." - Eddard Stark”

Tänkvärda ord !!!
    Har du tänkt dumpa mig, eller?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-05-13 17:06:51 följande:
    Har du tänkt dumpa mig, eller?
    Nä.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand

God morgon!
    vem vaknar med stånd..... 

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • D W
    Aynrand skrev 2013-05-14 07:29:59 följande:
    God morgon!
    vem vaknar med stånd..... 
    morgonstånd är guld i mund, eller hur var nu ordspråket  
  • Trust me
    D W skrev 2013-05-14 08:23:31 följande:
    morgonstånd är guld i mund, eller hur var nu ordspråket  
    Så man slipper gå upp ur sängen för att bli av med det? Drömmer
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.