• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me

Internationella ta-hand-om-din-nalle dagen snart

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • lille Birger
    Trust me skrev 2013-05-15 22:17:05 följande:
    Ännu en rumpdag
    Hon på min senaste bild har dock större rumpa. Tungan ute
  • och
    lille Birger skrev 2013-05-15 22:38:04 följande:
    Hon på min senaste bild har dock större rumpa. Tungan ute
    Är du säker på att nallar är intresserade av rumpor? Bilden ovan indikerar något annat.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2013-05-15 22:53:04 följande:
    Är du säker på att nallar är intresserade av rumpor? Bilden ovan indikerar något annat.
    Ja, den där nallen verkar gilla andra saker.

Min nalle är intresserad av att hitta på roliga saker i snön, måla med kladdkritor, också sötsaker förstås. Tungan ute
  • och
    lille Birger skrev 2013-05-16 16:31:05 följande:
    Ja, den där nallen verkar gilla andra saker.

Min nalle är intresserad av att hitta på roliga saker i snön, måla med kladdkritor, också sötsaker förstås. Tungan ute
    Säker på att du inte är lite lättlurad, Birger? Du har ju ändå hört om nallens eskapader i min underklädeslåda?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2013-05-16 17:01:09 följande:
    Säker på att du inte är lite lättlurad, Birger? Du har ju ändå hört om nallens eskapader i min underklädeslåda?
    Han behövde någonstans att sova och uppskattade doften av nytvättat. Nalle
  • Trust me

Jag tror nallar mest vill ha sällskap

Precis som vi människor. Det är nog därför människor och nallar dras till varandra och trivs så bra tillsammans.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • lille Birger
    Trust me skrev 2013-05-16 21:43:01 följande:
    Jag tror nallar mest vill ha sällskap

Precis som vi människor. Det är nog därför människor och nallar dras till varandra och trivs så bra tillsammans.
    Fin bild, den översta. Solig
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-16 22:02:11 följande:
    Jag är lite kåt...