• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Haha man behöver bara säga ett av de magiska orden och den här tråden exploderar av aktivitet.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Haha älskar FL:s avstavning:

Varningslampa fick en betydligt roligare innebörd

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-22 22:33:44 följande:
    Den relevanta frågan är varför jag inte har analsex just nu.
    Mmm...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså jag har fått ett mail av en kvinna här som ställer lite frågor som jag skulle kunna besvara (politik-tråd relaterat), men grejen är att hon har ju blockerat mig, säkert sedan tidigare, tror vi haft våra duster.
    Så hur sjutton ska jag kunna svara henne? Kommer inte ens in på profilen (tänkte skriva i gästboken).

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-23 08:44:22 följande:
    Alltså jag har fått ett mail av en kvinna här som ställer lite frågor som jag skulle kunna besvara (politik-tråd relaterat), men grejen är att hon har ju blockerat mig, säkert sedan tidigare, tror vi haft våra duster.
    Så hur sjutton ska jag kunna svara henne? Kommer inte ens in på profilen (tänkte skriva i gästboken).
    Du kan skicka henne PM i viket fall, Maria,Glad klicka på "skicka meddelande" i vänstra kolumnen, och skriv i hennes nick.

Visst är jag bra ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place

Fast när jag testade att skicka meddelande så stod det att medlemmen blockerat meddelanden från mig?
    Frågan är vad jag ens gjort för att reta upp henne haha...

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-23 10:48:56 följande:
    Fast när jag testade att skicka meddelande så stod det att medlemmen blockerat meddelanden från mig?
    Frågan är vad jag ens gjort för att reta upp henne haha...
    Då är det nog fan kört, Maria, men att du fått den reaktionen tillbaka beror garanterat på att hon känt att du är henne överlägsen, nån mer saklig och korrekt, och snäll, kvinna, än dig.....det är närapå omöjligt att skaka fram, Maria, så du får ta det som ett gott tecken. Att du är blockad. För det är precis vad det är......Glad
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-05-23 12:42:05 följande:
    Då är det nog fan kört, Maria, men att du fått den reaktionen tillbaka beror garanterat på att hon känt att du är henne överlägsen, nån mer saklig och korrekt, och snäll, kvinna, än dig.....det är närapå omöjligt att skaka fram, Maria, så du får ta det som ett gott tecken. Att du är blockad. För det är precis vad det är......Glad
    Solig Åh vad snäll du är Anton!
    Tack.
    Låt oss hoppas att det är som du säger. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Jag frossar för övrigt i böcker.
    Så om någon har något förslag på en BRA bok, hit me!