• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HMD

Sov så gott. Dröm sött och allt sånt sånt där.

Friggin in the riggin
  • HMD

upprepar mig ibland ett ord för mycket. Måste nog slänga mitt tangentbord.

Friggin in the riggin
  • Nice Girl Wrong Place
    HMD skrev 2013-08-14 21:15:19 följande:
    Sov så gott. Dröm sött och allt sånt sånt där.
    Kan inte sova ännu. Min dotter har nått en ålder (och ett sommarlov) då hon "över-uppe-mig". Men snart så.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 21:19:30 följande:
    NG: och hårda. E är en hård bokstav.
    Ja.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Yoyna

NG: är din säng din eller hur jag ska säga?
    Och visst är det väl härligt med en skön säng???

• Orcha
    HMD skrev 2013-08-14 20:43:35 följande:
    Enough!

http://curvyconfidentcaptivating.files.wordpress.com/2013/02/coco3.jpeg?w=480
    Stor häck eller kropp som inte matchar?
    Birger-like?
    Make love, not english quotes...
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 21:22:52 följande:
    NG: är din säng din eller hur jag ska säga?
    Och visst är det väl härligt med en skön säng???
    Jag jobbar (intensivt) på det.

Ja! Men det viktigaste för mig är min kudde, jag har två, en som är som en kudde ska vara och en som är helt sladdrig och blir till vilken form jag väljer att stöpa den varje natt (låter snuskigt, men nej den ligger bara under mitt huvud). 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-14 22:41:26 följande:
    Jag jobbar (intensivt) på det.

Ja! Men det viktigaste för mig är min kudde, jag har två, en som är som en kudde ska vara och en som är helt sladdrig och blir till vilken form jag väljer att stöpa den varje natt (låter snuskigt, men nej den ligger bara under mitt huvud). 
    Jag har också en sån kudde. Ett tag kunde jag inte sova med kudde ens, så den måste vara väldigt platt.

Jag undrar om nallen har någon kudde? Finns det ens så små kuddar? Och varför har jag inga hårda e-n?

Om någon undrar så är jag väldigt filosofisk idag. Det kan bero på att jag läst en massa dikter av någon alkoholiserad ryss. Eller inte.      
    The hard way is the right way.