• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

NG: jag mår oxå helt ok (men bara med ett e), det är nog en viss skillnad

Melissa Horn släpper nytt album om ett par veckor, det blir kul!

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 20:42:37 följande:
    NG: jag mår oxå helt ok (men bara med ett e), det är nog en viss skillnad

Melissa Horn släpper nytt album om ett par veckor, det blir kul!
    Ja. Jag hoppas att du kan lägga till en massa e:n snart

Gör hon? Spännande! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 21:05:29 följande:
    Små eller stora e?
    Stora. Och fina.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me

Yoyna: Bor du kvar bland äpplen och hästar?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place

Jag är för övrigt så galet sömnig. Alltså jag längtar efter min säng, åh vad jag ska sova skönt. Älskar min säng, älskar min lägenhet. Gud vad jag vill sova. 

• Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-14 21:09:07 följande:
    Jag är för övrigt så galet sömnig. Alltså jag längtar efter min säng, åh vad jag ska sova skönt. Älskar min säng, älskar min lägenhet. Gud vad jag vill sova. 
    Okeeeej...
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.