• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-08-12 18:04:57 följande:
    Jag hoppas förbanne mig att han valde bullarna, pinnarna är mest en jävla massa flott. I fortsättningen ser du till att det inte finns fiskpinnar på bordet, vi vill inte att Nalles vener blir fyllda med en massa transfetter. BIRGER !!!
    låter mkt vettigt tycker jag!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-12 19:12:50 följande:
    Ja Aynrand. På ett väldigt positivt sätt.
    jag vet
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-12 21:57:10 följande:
    jag vet
    Skål

Jag vill inte vara sådan, men jag älskar att det finns kvinnor som heter Ann Ahl i Sverige.
    Jag skulle inte kunna heta det utan att kissa på mig av skratt varje gång jag presenterade mig. Jag vet inte om det gör mig omogen eller inte, men åh vad kul det är (förlåt alla Ann Ahl)...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • HMD
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-14 18:29:33 följande:
    Skål

Jag vill inte vara sådan, men jag älskar att det finns kvinnor som heter Ann Ahl i Sverige.
    Jag skulle inte kunna heta det utan att kissa på mig av skratt varje gång jag presenterade mig. Jag vet inte om det gör mig omogen eller inte, men åh vad kul det är (förlåt alla Ann Ahl)...
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2013-08-12 18:04:57 följande:
    Jag hoppas förbanne mig att han valde bullarna, pinnarna är mest en jävla massa flott. I fortsättningen ser du till att det inte finns fiskpinnar på bordet, vi vill inte att Nalles vener blir fyllda med en massa transfetter. BIRGER !!!
    Jag får distrahera nallen med en skojig leksak så han glömmer fiskpinnarna.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-14 18:29:33 följande:
    Skål

Det finns 61 personer som heter Ann i förnamn på något sätt och Ahl i efternamn
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Yoyna

Och jag kan inte låta bli att tänka på hur föräldrarna resonerade när de döpte sin lilla nyfödda?!? För ingen kan väl gifta sig till den kombinationen???

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 20:04:23 följande:
    Och jag kan inte låta bli att tänka på hur föräldrarna resonerade när de döpte sin lilla nyfödda?!? För ingen kan väl gifta sig till den kombinationen???
    Haha ja det är sannerligen ett mysterium.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.