• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-08-27 00:02:16 följande:
    NG kanske. Jag tvivlar starkt på att nallen vill smaka på den svampsåsen tex.
    Vissa av svampsåsen's tillsatser kanske Birger gör klokt i att hemlighålla för Nallen. Jag håller med dig. 

Skulle det möjligen vara en svampsås som du skulle gilla, om det var kantareller som grundbult, så att säga ???

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aynrand

"den nakna koken"
    släng dig i vägen!!!!!!!!!!!!!!!!!
    här kommer jag.....(här kommer jag...ite kul..)

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-26 22:27:31 följande:
    Nu ska jag lägga mig tillsammans med min bok och min katt.
    Det visste vi inte, att du har en katt.  Nallen undrar hur gammal katten är, de kanske är i samma ålder!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-27 21:00:03 följande:
    "den nakna koken"
    släng dig i vägen!!!!!!!!!!!!!!!!!
    här kommer jag.....(här kommer jag...ite kul..)
    Du skriver som en b*atte underbara du...Hjärta
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-27 21:43:53 följande:
    Du skriver som en b*atte underbara du...Hjärta
    kan det finnas en anledning till det?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-27 21:45:42 följande:
    kan det finnas en anledning till det?
    Du skriver med din kuk i min rumpa?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-08-27 21:29:11 följande:
    Det visste vi inte, att du har en katt.  Nallen undrar hur gammal katten är, de kanske är i samma ålder!
    Jag är så full av överraskningar!
    Min katt är typ...4 år. 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-27 21:46:34 följande:
    Du skriver med din kuk i min rumpa?
    tyvärr...
    jag är vad du skriver haha
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-27 21:48:37 följande:
    tyvärr...
    jag är vad du skriver haha
    Elit-blatte.