• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-09-08 14:23:42 följande:
    Rumpa och rumpa... Här är en en bild på en snygg tjej som sitter åt fel håll i fåtöljen:

Antar att det är någon annonsbild för ett möbelföretag.

Birger du har precis räddat världen!
    mitt bidrag..................

undrar vad för slags reklam detta är...vad tror du
    (rumpolja kanske...)
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-09-08 14:53:00 följande:
    Jag tror att domedagen är nära. Att det finns en gigantisk rumpa i rymden som kommer att svälja hela universum. Vår enda chans är att hitta en anti-rumpa.
    haha rumpor sväljer inte...

Finns det någon som sväljer????????????????? Hallå!!!!!!!!!!!!!!!!!

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand

Dags för en katt ....eftersom internet handlar om att posta bilder på katter..egentligen
    Al Catpote

• lille Birger
    Aynrand skrev 2013-09-08 16:27:56 följande:
    Dags för en katt ....eftersom internet handlar om att posta bilder på katter..egentligen
    Al Catpote

Cool bild. Cool
  • och
    Aynrand skrev 2013-09-08 13:36:06 följande:
    PÅ tal m svart hål......................Med vilken del av din kropp ha du fått erbjudande om det?

holala madame...........................
    Munnen var det faktiskt.
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-09-08 16:26:10 följande:
    haha rumpor sväljer inte...

Finns det någon som sväljer????????????????? Hallå!!!!!!!!!!!!!!!!!

Metaforiskt sväljer alltså. Skall du snacka grammatik när vi står inför hotet att bli uppslukade av ett gigantiskt jättearsle som tar hela vintergatan som en buttplug va?

Kan för övrigt inte tänka mig att det finns några flickor här som skulle svälja. Det är ju hemskt och kvinnoförnedrande.  
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-09-08 19:59:36 följande:
    Metaforiskt sväljer alltså. Skall du snacka grammatik när vi står inför hotet att bli uppslukade av ett gigantiskt jättearsle som tar hela vintergatan som en buttplug va?

Kan för övrigt inte tänka mig att det finns några flickor här som skulle svälja. Det är ju hemskt och kvinnoförnedrande.  
    Ja herregud jag har verkligen förlorat känslan för vad som är viktigt....

• Aynrand
    lille Birger skrev 2013-09-08 17:23:35 följande:
    Cool bild. Cool
    Tack! visst var den koll
    Vad tycker du om den?

• Aynrand
    och skrev 2013-09-08 19:25:24 följande:
    Munnen var det faktiskt.
    Var halsen inkluderad...?
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-09-08 21:45:36 följande:
    Ja herregud jag har verkligen förlorat känslan för vad som är viktigt....

Ja precis! Det är hög tid att göra en analblekning innan vi alla dör
    Is sex dirty? Only if it's done right