• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Theman
    lille Birger skrev 2013-09-06 18:20:55 följande:
    En stor rumpa kanske. Drömmer
    Problemet är det att även den fetaste rumpan blir obetydligt liten i ett svart hål. Inget illa menat om rumpor nu men det är det som döljer som bakom hålet som är det intressanta ^^
    The one, the only, the man
  • Orcha

Vad som finns i hålet??? Nåt som börjar på B? *gissar hejvilt*

Make love, not english quotes...
  • HMD

Blodpudding?

If it ain´t broke - don´t fix it
  • och

Jag har fått erbjudande om att få känna lite på en kuk. Bör jag tacka ja?

The hard way is the right way.
  • Aynrand
     det vet ingen riktigt men uppenbarligen Annihileras / nollas allt materia......men inte riktigt såtillvida att dess information återfinnas i dess utkant...tvådimensionellt.

Birger...tänk dig en stor 2-dimensionell rumpa haha ...det vill man inte ha eller hur?!!!!!!!!!!
    Bara för sakens skull...Birger snälla ge oss en fin 3-dimensionell rumpa...här och nu!
    och rädda världen med..........haha!!!!!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    och skrev 2013-09-07 20:42:16 följande:
    PÅ tal m svart hål......................Med vilken del av din kropp ha du fått erbjudande om det?

holala madame...........................
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2013-09-08 13:34:30 följande:
     det vet ingen riktigt men uppenbarligen Annihileras / nollas allt materia......men inte riktigt såtillvida att dess information återfinnas i dess utkant...tvådimensionellt.

Birger...tänk dig en stor 2-dimensionell rumpa haha ...det vill man inte ha eller hur?!!!!!!!!!!
    Bara för sakens skull...Birger snälla ge oss en fin 3-dimensionell rumpa...här och nu!
    Rumpa och rumpa... Här är en en bild på en snygg tjej som sitter åt fel håll i fåtöljen:

Antar att det är någon annonsbild för ett möbelföretag.

• PrimitivMan
    och skrev 2013-09-07 20:42:16 följande:
    Bara få känna och dessutom bara lite ??  Nja det låter ju som ett halvtaffligt erbjudande tycker jag. Hur känner man bara lite på en kuk för den delen? Sticka in bara toppen? Känna utan på jeansen?  

Jag tycker du skall se till att höja budet lite och kräva en rejäl omgång smisk i erbjudandet. Och inte bara känna utan ett rejält "bita tag i kudden" påsättning tycker jag. 

Hmm jag borde kanske starta en ny karriär som sexmäklare?  
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-09-08 13:34:30 följande:

Jag tror att domedagen är nära. Att det finns en gigantisk rumpa i rymden som kommer att svälja hela universum. Vår enda chans är att hitta en anti-rumpa.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2013-09-08 13:36:06 följande:
    PÅ tal m svart hål......................Med vilken del av din kropp ha du fått erbjudande om det?
    Den här tråden har en rubrik.