Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-16 11:20:56 följande:
    Jag är full av utmärkta idéer Aynrand!
    Visst är det så!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand

Ass time

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-17 22:14:20 följande:
    Det enda jag noterar är oljan.
    Jag tycker om dig med oljiga händer!

Utöver det så är det ju en Birger-kvinna. 
    ja googlade nå´t i stil med "Oily ass", en birger-kvinna tänker du på storleken på rumpan eller tycker du att hon är lite trashy...?

olja på rumpan är bra
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-06-17 22:47:02 följande:
    Den risken finns, ja. Men med tiden kommer han säkert vänja sig och tycka att det är riktigt hemtrevligt! Nalle

Hur gammal är den där tanten?

mellan 35 och 40 skulle jag gissa...vad tror du?
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-06-18 20:04:52 följande:
    Eller olja i rumpan
    eller både och
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-19 20:26:08 följande:

Min dammvippa och jag Hjärta
    Fast egentligen borde jag ju ha röda läppar när jag dammar. 
    härlig färg
  • Aynrand

Jag är morgonkåt ..NG min snuskiga Slampa, jag vill ha dig naken och välanvänd. Kyss

• Aynrand

en härlig SLyna skall vara en härlig Slyna!
    svårare än så är det inte

• Aynrand

jag är trött o småkåt

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-26 17:42:44 följande:
    "Rätt känsla" kan väl vara vad som helst. Beror på hur man definierar både rätt och känsla.

Jag har testat sex i alla dess former under nästan alla dess omständigheter och har nu kommit fram till vilken form och under vilken omständighet jag föredrar det och varför
    pls elaborate
Svar på tråden Trash-tråden