• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Rose I

Det behövs lite kvalitetsbilder här inne.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2013-12-05 21:50:51 följande:

Vackert, vackert, Rose, men inte i närheten av din skönhet. Inte alls...Kyss

Får jag förövrigt tipsa herr och Damskapet om fototävlingen, delmomentet"Natur" det är för JÄVLA MÅNGA fina bidrag i år. En del bidrag är riktig granna. Vår svenska natur är synnerligen vacker när den visas från sin bästa sida.

Ni hittar tävlingen under "Tävlingar - av Familjeliv

Titta och njut. Och rösta för all del på det ni finner vackrast.

Kram
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Gomez

Hon ser arg ut. Eller hungrig. Kan inte bestämma mig. Pepparkaka på det?

• lille Birger
    Gomez skrev 2013-12-06 09:12:10 följande:
    Hon ser arg ut. Eller hungrig. Kan inte bestämma mig. Pepparkaka på det?
    Nallen reagerar stark när du nämner ordet pepparkaka. Det är en av hans favoritkakor.
  • Gomez

Ohoj! Birger. Jag har varit och fulströsslat i denna tråd förut. Dock utan pepparkakor.
    Mina favoriter är ju dom där med apelsinsmak. Ack så gott. Har nallen smakat på en sån?

• I Rose I
    lille Birger skrev 2013-12-05 20:44:12 följande:
    Väl skrivet! Nalle

" rel="nofollow" target="_blank">

Om jag ändå kunde få ihop ekvationen besatthet av enorma kvinnliga röv, en barnslig sida, några sekunders seriösanfall, en förnekande av manlighet och fascinationen av lastbilschaufförstyp!
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2013-12-05 23:43:30 följande:
    Vackert, vackert, Rose, men inte i närheten av din skönhet. Inte alls...Kyss
    Hej snygging! Kyss

Söt du är men jag kommer inte ens i närheten av Nadja. Tjejen är ju perfekt! En perfekt blandning av det bästa från två olika "ingredienser" .
  • ulfsas
    I Rose I skrev 2013-12-07 10:42:28 följande:

Aylar Lie-söt Norsk-Iransk tjej. Får själv aldrig till bilder när jag citerar...
    Man, 50 år.
  • Aynrand
    I Rose I skrev 2013-12-05 21:50:51 följande:

Mmm saknar lite kurvor i min smak..lite kvinnlighet .. känns som om hon skulle gå sönder om hon blir fylld...
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz