• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Orcha
    MrsAssault skrev 2013-12-26 14:58:55 följande:
    Hej           
    Du är här nu.

Som svar på alla baggisar, asså...
    Det är jul.
    Det enda bröd som borde avhandlas är vörtbröd.
    Inte gott men till årstiden något mer passande.

God fortsättning på det ännu inte nypåbörjade året.
    (på tal om off-jäkla-topic)
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • PrimitivMan
    God bagjul! Det är danska och betyder god fortsättning och inget annat era pervon. 

Det känns som det här med att bygga med Lego har förändrats sedan jag var liten. Själv byggde jag typ hus och så. O temporo, o mores.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-12-29 12:00:16 följande:
    God bagjul! Det är danska och betyder god fortsättning och inget annat era pervon. 

Det känns som det här med att bygga med Lego har förändrats sedan jag var liten. Själv byggde jag typ hus och så. O temporo, o mores.

haha roligt!
    jag saknar NG!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-12-29 12:00:16 följande:

Haha...jag har alltid älskat lego!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-12-29 17:48:39 följande:
    haha roligt!
    jag saknar NG!
    Hjärta
    Saknar dig också.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

...Och jag är sååå sugen på något sött!
    Typ Kokostoppar!
    Mmmm...

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-12-29 17:48:39 följande:
    haha roligt!
    jag saknar NG!
    Hmm var det legot som fick dig att komma ihåg det.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-12-29 17:50:48 följande:
    Haha...jag har alltid älskat lego!

• Ermenegildo
    lille Birger skrev 2013-12-15 22:10:51 följande:
    Vad tycker ni om den här låten:
    " rel="nofollow" target="_blank">

?
    WTF?? Kunde inte hitta en enda rumpa i videon, bara en ganska medioker hobbypianist. Är du sjuk?
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu