• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2013-12-09 20:52:54 följande:
    Mmm saknar lite kurvor i min smak..lite kvinnlighet .. känns som om hon skulle gå sönder om hon blir fylld...
    Den här tjejen har kurvor!

• Nice Girl Wrong Place
    Mmm saknar lite kurvor i min smak..lite kvinnlighet .. känns som om hon skulle gå sönder om hon blir fylld...
    Haha jag kan inte säga rakt ut vad jag tänker när du säger så...
    Men ja, det beror kanske på vad mannen har att fylla med
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • I Rose I
    ulfsas skrev 2013-12-09 07:50:40 följande:
    Aylar Lie-söt Norsk-Iransk tjej. Får själv aldrig till bilder när jag citerar...
    Nja, Aylar (Sharareh) har inte norsk blod i sig utan är hel iranier, däremot är Nadja Björlin halv svensk/ halv iranier.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I

Hej Kyss

Hon ser lite smal ut på den bilden. Tror dock inte att hon är oskuld. ;)
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-12-09 21:15:06 följande:
    Haha jag kan inte säga rakt ut vad jag tänker när du säger så...
    Men ja, det beror kanske på vad mannen har att fylla med
    Hej där Kyss

Vad dött det är här inne. Vad har hänt?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-12-09 21:39:52 följande:
    Hej där Kyss

Vad dött det är här inne. Vad har hänt?
    Hej Rose

Jag vet inte, jag vet bara att min FL-lust är lite död och begraven haha...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-12-09 21:44:09 följande:
    Hej Rose

Jag vet inte, jag vet bara att min FL-lust är lite död och begraven haha...
    Jag har inte heller något större lust att engagera mig i diskussionerna men de flesta jag känner är försvunna. Senast idag fick jag ryck och skrev i en korkad diskussion, kunde inte hålla mig.

Är det allt bra med dig annars?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-12-09 21:46:52 följande:
    Jag har inte heller något större lust att engagera mig i diskussionerna men de flesta jag känner är försvunna. Senast idag fick jag ryck och skrev i en korkad diskussion, kunde inte hålla mig.

Är det allt bra med dig annars?
    Ja jag skrev några inlägg i en tråd om flyktingar och dyra villor och stötte på good ol' JTA
    Men man tröttnar ju liksom när man känner att allt bara går runt runt runt.

Allt är heeeeelt ok med mig tack, hur är det själv?
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-12-09 21:49:55 följande:
    Ja jag skrev några inlägg i en tråd om flyktingar och dyra villor och stötte på good ol' JTA
    Men man tröttnar ju liksom när man känner att allt bara går runt runt runt.

Allt är heeeeelt ok med mig tack, hur är det själv?
    Åh, kära JTA. Ja, den tiden är förbi för mig när jag orkade engagera mig i politiktrådarna.

Det är faktiskt okej, skrev följande i min tråd som sammanfattar hur läget är, kopierar inte så jag inte spammar din tråd.

www.familjeliv.se/Forum-20-172/m51857717.html
    Inlägg #4163.

Försöker få till träffar med de jag inte hann med de andra gångerna. Hojta till om du åker upp närmaste veckorna om du vill. ;)

• ulfsas
    I Rose I skrev 2013-12-09 21:35:46 följande:
    Nja, Aylar (Sharareh) har inte norsk blod i sig utan är hel iranier, däremot är Nadja Björlin halv svensk/ halv iranier.
    OK, I stand correctedFörvånad

Snygg hur som helst. Även Nadia då.
    Man, 50 år.