• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • ulfsas
    HäckHäxan skrev 2014-02-06 23:46:53 följande:
    Inte mycket drag här nej, har ni flyttat till nån husvagnspark?
    Japp. Här värmer vi oss vid brinnande oljefat. Skall strax sila T-Röd genom en (stulen) limpa till frulleSkål

Skämt åsido verkar det som om flera jag kände igen från förut inte är kvar eller är på FL mindre ofta. Kan det vara så att de har skaffat sig ett liv?
    Man, 50 år.
  • HäckHäxan
    ulfsas skrev 2014-02-07 08:16:10 följande:
    Japp. Här värmer vi oss vid brinnande oljefat. Skall strax sila T-Röd genom en (stulen) limpa till frulleSkål

Skämt åsido verkar det som om flera jag kände igen från förut inte är kvar eller är på FL mindre ofta. Kan det vara så att de har skaffat sig ett liv?
    Jaaaa T-röd, kan jag få en skvätt i morgonkaffet som en garanti för en bra start på dagen  Kaffe

Nå jag har inget liv eller inte mer än vanligt beroende på hur man ser det. Min tillvaro består som alltid ( nästan jämt iaf ) av lösa trådar och vägskäl. Har ju vart härifrån rätt länge och bara kikat in korta stunder så jag har noll koll.

Men jag hade gärna skaffat ett sånt där liv som du skriver om, hur gör man? Går det att köpa på typ ica?
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • ulfsas
    HäckHäxan skrev 2014-02-07 08:56:43 följande:
    Jaaaa T-röd, kan jag få en skvätt i morgonkaffet som en garanti för en bra start på dagen  Kaffe

Nå jag har inget liv eller inte mer än vanligt beroende på hur man ser det. Min tillvaro består som alltid ( nästan jämt iaf ) av lösa trådar och vägskäl. Har ju vart härifrån rätt länge och bara kikat in korta stunder så jag har noll koll.

Men jag hade gärna skaffat ett sånt där liv som du skriver om, hur gör man? Går det att köpa på typ ica?
    Liv kan man kanske köpa sig till. Tror det är dyrt.

Är själv hemma och i slutet av en förkylning. Femte dagen hemma. Hoppas vara i jobbform på söndag då jag reser iväg i 5 dagar.

Rätt skönt just nu. För sjuk för jobb men inte för TV och data och sängenGlad

Vad sysslar du med jobbmässigt? 
    Man, 50 år.
  • Yoyna

Puss på er fina om ni råkar läsa hur mår ni? Inget nytt under solen eller på västfronten?

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2014-02-09 20:38:02 följande:
    Puss på er fina om ni råkar läsa hur mår ni? Inget nytt under solen eller på västfronten?
    Jag lever iaf och den där jävla solen sviker, det är grått och trist i min del av landet igen och all snö är borta igen *surt*

Själv då?
  • Yoyna

Hej HH
    Nä, ingen sol här heller, såg månen lysa igår kväll och jublade över det. Men jag tror inte att månens ljus ger D-vitamin precis?!

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2014-02-09 20:53:03 följande:
    Hej HH
    Nä, ingen sol här heller, såg månen lysa igår kväll och jublade över det. Men jag tror inte att månens ljus ger D-vitamin precis?!
    Hej

Nä men det hade vart nice om den gjorde det. Överväger nog för första gången i mitt liv att typ äta d vitamin, dropparna för ungar smakar ju gott  Det är gott när det spricker upp det där grå täcket oavsett om det är dag eller natt.
  • lille Birger

Hej, Häxan och Yoyna!

Min nalle äter D-vitamin tabletter för att inte bli sjuk och för att benstommen. "De är great!"  säger han:

Han får en fjärdedels tablett varannan dag i samband med mellanmål.

De väcker nallen i dig, som om det vore något positivt.