• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2014-03-20 22:25:37 följande:
    Här har du ett tjusigt klädesplagg, NG:

!

Ser ut som en blandning av tiger- och leopardmönster!
    Fantastiskt.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan

Här var det dött. Birgers rumpbilder still going strong ser jag. Inga diskussioner om analsex och analblekning? 

Hur har ni det små flickor? Är ni duktiga och lydiga som ordentliga flickor bör vara? Eller äsch flickor behöver inte vara lydiga, då finns det ju ingen anledning (el färre iaf) att tillrättavisa dem.  

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Orcha

Fina flickor.

Får fina pojkar.

Misstänker att det ena krockar med det andra.

Så.

Fortsatt trevlig kväll på er!

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2014-06-21 23:09:42 följande:
    Fina flickor.
    Får fina pojkar.
    Misstänker att det ena krockar med det andra.
    Så.
    Fortsatt trevlig kväll på er!
    God kväll på dig Orcha! Hur står det till?

Fina flickor är överskattat: Fast beroende på vad man lägger för innebörd i "Fina flickor". Jag föredrar de flickor som inte är så där hemskt fina av sig. Fast jag är ju inte en fin pojke dock. 

Vilken kategori tillhör du själv då? De fina flickorna eller de förtappade hemska flickorna? 
  • Orcha
    PrimitivMan skrev 2014-06-22 01:06:35 följande:
    God kväll på dig Orcha! Hur står det till?

Fina flickor är överskattat: Fast beroende på vad man lägger för innebörd i "Fina flickor". Jag föredrar de flickor som inte är så där hemskt fina av sig. Fast jag är ju inte en fin pojke dock. 

Vilken kategori tillhör du själv då? De fina flickorna eller de förtappade hemska flickorna? 
    Hej prim, allt väl här.
    Själv då? Har du sjösatt båten än?

Som du sa, det beror säkert på vilka värderingar man lägger in, och det var lite så jag tänkte. Att det krockar med olika värderingar då de flesta utgår från sig själva och sina erfarenheter snarare än från någon mall.

Ha det gott i sverigekylan! Brrr
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2014-06-23 21:03:01 följande:
    Hej prim, allt väl här.
    Själv då? Har du sjösatt båten än?

Som du sa, det beror säkert på vilka värderingar man lägger in, och det var lite så jag tänkte. Att det krockar med olika värderingar då de flesta utgår från sig själva och sina erfarenheter snarare än från någon mall.

Ha det gott i sverigekylan! Brrr
    Har ingen båt att sjösätta så det lär nog dröja ett tag

Usch ja inte så där somrigt just nu,. Men jag jobbar så än så länge spelar det inte så stor roll. 
  • Orcha
    PrimitivMan skrev 2014-06-23 21:29:43 följande:
    Har ingen båt att sjösätta så det lär nog dröja ett tag

Usch ja inte så där somrigt just nu,. Men jag jobbar så än så länge spelar det inte så stor roll. 
    Samma här.
    Lär mig nya system på löpande band och känner mig helt slut i skallen.
    Solig
    Köper båt eller torp i höst tror jag. 
    *tumme upp*
  • Anton Chigurh
    MLB skrev 2014-07-23 14:15:28 följande:
    Gott nytt år.
    Japp.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.