Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

lille Birger skrev 2013-06-26 17:55:40 följande:
    Är det sånt här sex du gillar:

?

Nice ass...made for action!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-27 18:50:06 följande:

Haha elaborate?
    Osäker på hur jag ska göra det.

Under vilka omständigheter? Tillsammans med dig.
    Vilken form? Alla former som känslan manar fram.

Om du fiskade efter något annat så får jag be att återkomma...(fint ord. Åter komma, och åter).

Kyss
    återkomma låter lite a la Almodovar ju.....

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-26 17:42:44 följande:
    "Rätt känsla" kan väl vara vad som helst. Beror på hur man definierar både rätt och känsla.

Jag har testat sex i alla dess former under nästan alla dess omständigheter och har nu kommit fram till vilken form och under vilken omständighet jag föredrar det och varför
    kanske det dock inte med mig ......än
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-27 23:14:13 följande:
    Ok nu förstod jag vad du menade (Aynrand, kan inte citera med mobil).

Jag har huvudvärk...
    ohoh kvicktänkt idag....haha
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-28 14:24:00 följande:

Dagens rumpa!
    som en inbjudan..
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-06-29 10:28:26 följande:
    Det är den säkert, min kära MARIA, men det är fanimej Plutonen också !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Haha fast jag gillar willem dafoe
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-29 10:34:30 följande:
    Jag gillar analsex
    haha ja
    du är duktig! 
  • Aynrand

ass of the day

• Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-06-29 10:49:09 följande:
    Försök nu inte slingra dig, jag väljer en film du tittar på, sen väljer du en jag tittar på, vi tittar på varandras val, inget gnäll. Inte förrän efteråt i alle fall. Och Maria. Jag har tittat på två av "dina" du har tittat på en....EN, utav av mina. Du ligger alltså en back just nu.

Så ja, vi har ett avtal.... Glad
    a deal is a deal
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-29 10:34:30 följande:
    Jag gillar analsex
    ja det gör du
Svar på tråden Trash-tråden