Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 21:51:39 följande:
    Såklart...

"...Dr Weatherby explained: "Sexual excitement gets the heart pumping and improves blood circulation."

alltså är det bra för hälsan...
    din rumpa är bra för mig...hela du är bra för mig!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 21:50:19 följande:
    www.dailyrecord.co.uk/news/health/doctors-say...

"She also recommends that men over 40 should spend at least 10 minutes daily admiring breasts sized D-cup or larger."

Min gåva till dig. A more healthy life.
    Varsågod. 
    haha så roligt
    du är underbar!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 21:58:04 följande:
    Undra om det funkar på kvinnor (snälla kalla mig lammkött!) under 40 också?
    Typ att kvinnor under 40 bör tillbringa ett antal minuter (eller timmar, varför vara så noga) med att stirra på en penis storlek större?
    Att det är bra för hälsan?

det är mkt bra för dig!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 22:02:12 följande:
    Jag tror dig genast och utan något som helst tvivel. Det känns sannerligen bra. 
    tack vare det kan du förbli lammkött mkt länge...förstår du?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 22:07:27 följande:
    Haha ja och du då? Vad förblir du?
    din
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 22:15:07 följande:
    Alltså du är så sanslöst underbar och cheesy att jag bara önskar att det fanns ord tillräckligt mäktiga för att beskriva hur underbar du är för mig så att alla i hela universum kunde förstå och ana vilken fantastisk känsla det är att känna som jag gör för dig.
    woaw.....kyss

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 22:20:20 följande:
    Du vet att jag menar det.
    ja jag vet...
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-08-09 13:29:17 följande:
    Nallen har fortfarande sommarlov:

Han tar dagen som den kommer hakuna matata.
    Nallen ser nöjd ut
    Nallen har kanske fått en orgasm...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-11 22:30:39 följande:
    Oh everything you touch turns into something perverted
    tycker du?

• Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-08-12 18:04:57 följande:
    Jag hoppas förbanne mig att han valde bullarna, pinnarna är mest en jävla massa flott. I fortsättningen ser du till att det inte finns fiskpinnar på bordet, vi vill inte att Nalles vener blir fyllda med en massa transfetter. BIRGER !!!
    låter mkt vettigt tycker jag!
Svar på tråden Trash-tråden