• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Jag är Döööööööööööd. Död  Usch så trött jag är. Blääääääää.

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 08:17:18 följande:
    Jag är Döööööööööööd. Död  Usch så trött jag är. Blääääääää.
    Godmorgon alla

Jaha Rose är din trötthet ett mått på hur bra din natt varit?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-26 08:29:30 följande:
    Ok då har jag bra nyheter!
    SD har tappat ca 40% av sina väljare enligt senaste mätning och ligger under spärren!

www.dn.se/nyheter/politik/fyra-partier-under-...
    Underbart! Det visar väl sig till nästa val. Ska följa det valet vart jag än befinner mig då. Tills dess får vi hoppas att SD inte ställer till med så mycket skada i riksdan.
    Åt andra sidan så funkar det som en slags dagmamma för missnöjda vuxna barn som måste ha någonstans där dom kan vända sig till och tjura lite så jag vet inte. Vart ska dessa barn vända sig till om dom förlorar SD?
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-08-26 08:28:09 följande:
    Godmorgon alla

Jaha Rose är din trötthet ett mått på hur bra din natt varit?
    Drömmer 
    Jag hade det underbart inatt.
    Är mest min migrän som spökar igen. På senaste tiden har den blivit hemsk. Ska till akupunktur senare idag. Brukar släppa då.
  • I Blackrose I
    Peter Andre - Mysterious Girl

Bob Marley - Looking In Your Big Brown Eyes
  • I Blackrose I
    Bob marley - Baby i love your way
  • I Blackrose I

Och så dödar jag tråden när jag börjar lägga ut musik.  *MOBBNING*  Skrikandes

• Yoyna

God morgon!

NG, såg de senaste siffrorna. Visserligen glädjande men många som backat har nog gjort det tillgälligt på grund av ABB och inte på grund av ett långsiktigt ändrat tankesätt...

Såg även att det var ett gäng till partier som föll under 4% strecket vilket jag tycker är tråkigt, mångfald gör politiken mer levande.

Svar på tråden Trash-tråden