• och

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-10-01 00:29:58 följande:
    Nu är jag trött på burka-badgyal
    Alltså, det är väl samma som skrev att kvinnor inte vill ha sex?
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 00:39:35 följande:
    Haha jag vet inte måste ha missat den, låter spännande!
    Jamen han försvann, strax efter att han hade startat en tråd om att han var övertygad om att det var en sammansvärjning. Kvinnorna som gillade sex låtsades bara, och syftet var att utrota alla män.

Han skrev på ett manifest om detta, siktade mot att få ihop 2000 sidor för att bli tagen på allvar. På något sätt blev Hitler inblandad, och tråden blev rensad och han gick upp i rök. Möjligen delvis mitt fel, jag skrev kanske inte så jätteseriösa inlägg där och tråden fick liksom lite fel inriktning. Vet inte riktigt hur det gick till.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 00:48:14 följande:
    Hahahaha JAAAa jag tror jag såg den tråden, fox mulder hette han va?
    Jaa, så var det.

Det var en rolig tråd.  
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 00:56:58 följande:
    Väldigt rolig, men precis som denna och jamaicabruden så tröttnade jag ganska snabbt, de är liksom för sjuka
    Jag tycker att det är lite underhållande med de som sitter och blir upprörda och skriver riktiga inlägg.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 01:21:34 följande:
    Äh jag ger mig, det är läggdags. Imorgon börjar jag jobba igen.. wish me luck..
    Du kommer ha en fantastiskt rolig dag. Skål

Eller så får du dubbel anledning att sura över att du inte kan dricka rödvin framåt kvällen.

Sov gott! Kyss   
  • och

God morgon!

Önskar verkligen att jag lagt mig tidigare igår.

Yoyna, allt väl?

• och
    lille Birger skrev 2011-10-01 21:59:37 följande:
    Jag har plockat svamp idag, gick dåligt. Så fort jag böjde mig ned och tog tag i en svamp kom det massa rök ur den.
    Du får fixa en söt flicka som kan böja sig ner och plocka svamparna åt dig. Då lär du inte bli lika ledsen även om ni bara hittar oätlig svamp.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 23:49:15 följande:
    Fyfan vad jobbigt det var att jobba. Men jag kände inmte av någon foglossning alls vilket är skumt, kanske är gungningarna i tåget bara bra? Jag menar jag får skitont av att promenera på vanlig mark
    Vad bra. Solig

Jobbar du i morgon med? 
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-02 01:21:18 följande:
    Japp, men har ett lite lättare jobb då. Det är lika långt men inte lika intensivt som idag. Jag startade stenhårt ska jobba måndag också men i veckorna är det störtlöjligt, är aldrig på jobbet längre än 7 timmar inklusive rast har typ  32-timmars arbetsvecka nu fast det fortfarande är heltid. Skift är the shit
    Låter ju jättebra.

Så du fick andra arbetsuppgifter då? 
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-02 11:02:29 följande:
    Gomorron Drömmer

TystDemon

God morgon, Rose! Solig

Hade du trevligt igår? 
Svar på tråden Trash-tråden