• och

Trash-tråden

Det förstår jag. Lustgas funkar säkert jättebra.

De fixar nog armen på fem sekunder.

• och

Vad hände förresten med NiceBoyWrongPlace?  

Han försvann snabbt. Fyndigt nick, dock. 

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:16:29 följande:

Ah den snubben känner jag (såklart) han dök först upp under nicket "Suffering", men blev avstängd. Sedan har han haft flera andra nick men jag känner lukten av honom på mils avstånd. Han har också hetat "yttrandefrihet" typ och "tobias billström" och en massa annat trams.
    Han brukar roa sig med att posta rasistiska skämt som kommentarer på min och Jadeds blogg (han säger givetvis inte att det är han men som sagt, lukten...och hans mycket säregna skrivstil avslöjar honom).

I början av hans karriär som NBWP gjorde han parodi på mig. Men sedan orkade han väl inte längre.
    Han hette även "judebonnier" eller liknande ett tag...haha...

Han kommer tillbaks! Have no fear...      
    Det lär han göra. Fast det är ju bättre om han lägger energi på att skriva idiotiska inlägg här och på er blogg, då är det färre som behöver träffa honom irl iaf.

Men obehagligt dock, att förfölja någon på det sättet. Eller är du inte arg? 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:18:58 följande:

Vouges 10-åriga modell.
    Tankar? 
    Den här bilden tyckte jag inte om alls. Får helt fel associationer.

Men skorna var lite coola.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:32:03 följande:
    Precis, tycker det är helt sjukt.
    Jag ogillar sådant skarpt.  

Ja skorna är coola, men så, så, så fel på henne. 
    Jag har sett andra bilder där de mer har klätt ut sig, så som småflickor gör, och då har jag inget emot att de är sminkade osv. Men att anspela på sex känns verkligen helt tokigt. 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:45:16 följande:

Mmm antagligen, men ser hon inte galet ung ut? Alltså lite väl ung, även för ett kåt snusko?
    De har nog tappat omdömet redan innan blicken når ansiktet.  *gissar*
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:48:08 följande:
    Kräks
    Ja. Och: DödDödDöd på riktigt för en gångs skull.

En annan fråga:

Om man gör gelénaglar, slipar de då ner naglarna under lika mycket som om man gör i akryl? 
  • och

Nej, jag menade på tjockleken. Jag har haft akryl innan, och när jag tog bort dom såg det inte klokt ut tills det hade vuxit ut igen. Jag har så tunna naglar. Därför funderade jag på om gele var bättre.  

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:57:12 följande:

Ah...jag tycker inte de slipar ner så mycket. Men limmet och akrylen sliter väl på naglarna...
    Tog du bort dem själv? För ibland kan säkert ngt lager av nageln liksom följa med (gissar bara).
    Jag tror gelé är skonsammare.  
    Ja, jag hann inte gå dit. Tänkte att det säkert skulle gå att slipa ner själv, men det såg hemskt ut.

Jag får prova gelé med.  
Svar på tråden Trash-tråden