Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kattdamen skrev 2012-01-16 23:01:43 följande:
    Nä? Sidan är väl dryg, som vanligt.
    Allrajt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-16 23:03:36 följande:
    Ta en alvedon, vänta tio minuter och försök igen?
    Jag tog 8 Stesolid, väntade 7 minuter, tog åtta till, Stesolid, väntade ytterligare 5 min. Sen var jag inne. Du måste ha virus i hela helvetet. Minst. Var inne på Agris sida. Kom in direkt. Nåt fel här. På din presse.

Fin röv dock. Mycket fin. Ett praktexemplar. Som Göran skulle sagt....... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-16 23:15:06 följande:
    Förstod att du skulle bli det.
    Agri, för satan, är det ditt arsle i pressen ???

Alltså, ditt eget
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-16 22:47:32 följande:
    Hm. Iofs.

Men han skrev varning/avstängning. 
    När det blinkar rött är det första jag förväntar mig en eloge från en FL-modde. Det som gläder mig mest är ett av dina extremt upphetsande PM. Varför tror du generalen stod i givakt hela jävla eftermiddagen idag ???   ANNELIE !!!

Det hade inte med FL's moderatorer å göra. Det kan jag helt ärligt erkänna. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-16 23:27:37 följande:
    Du verkar fasligt intresserad av allt annat än att svara på mina sjutton mail.
    Nu förväntar jag mig att du genast skickar ett PM med en bild på din nakna lekamen i en mycket prekär ställning. Ja......

Sen skall du nog fan få se på svar. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-16 23:30:33 följande:
    Åh, Anton!! Drömmer

Vilket gillade du mest? Den där biten om hur jag hämtade en kall öl till dig efteråt, eller? 
    Eller, jag gillade eller bäst. Jag älskar eller.

Du kysser mig djupt. Smeker mina fylliga bröst, och nyper hårt i ena bröstvårtan tills du ser att jag får tårar i ögonen. Du låter din hand glida upp längs insidan av mitt ena lår, konstaterar att jag som vanligt saknar trosor och redan är alldeles våt. Du tar ett bestämt tag om nacken, knuffar ner mig på mage på sängen. Fäster mina händer i bojorna i sänggaveln, stoppar in en kudde under höfterna. Drar upp min korta kjol medan jag stönar svagt och säger att jag vill att du ska ta mig riktigt hårt, sen tar du mig, riktigt hårt, först i ettan, sen i tvåan, samtidigt som du smeker mig där det känns som allra skönast.....tills vi båda kommer i en explosiv, underbar orgasm som aldrig tycks ta slut. 

Det, är min absoluta favorit, Annelie.  Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-17 00:27:25 följande:
    Jag jobbar hårt för att upprättahålla samma ställning de närmsta timmarna. Solig
    Jag hade författat ett riktigt vått svar igår, Annelie, och precis när jag dunkar till på sändknappen så dyker "HTTP Error 503 - Service unavailable" upp i rutan. FAN, säger jag bara. Men du ska få ett trevligt svar senare ikväll. Lover. Och svär.

HTTP Error 503 - Service unavailable
    :

503 Errors on Wednesday, January 18, 2012: Many popular websites are participating in the SOPA Blackout, an online protest against two bills: SOPA in the US House and PIPA in the US Senate. Sites that are participating may produce a 503 error instead of displaying a page, but please know that nothing is actually wrong.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-01-17 09:08:52 följande:
    Hmm HEJ ALLA!
    Hur mår ni idag?

hade en del jobb att läsa ifatt allt fint ni skrev igår kväll.

Jag är väldigt lite på FL nu förtiden...ont om tid.
    Om ni vill veta så skall jag börja på ett nytt jobb nu på måndag och det känns bra.  det skall bli spännande som man brukar säga haha

är någon kvinna naken här inne ...typ NG..naken och nyduschad?
    Tjohej, Aynrand, och må din dag bli underbar och ditt nya jobb det bästa du någonsin haft. Lycka till. Glad
  • Anton Chigurh
    Noun skrev 2012-01-17 05:31:25 följande:
    Bara jag som alltid saknar din personlighet och smileys... Kyss

Tack förresten Anton. Jag är redan börjat bli ganska fet kan jag säga.  
    Ooh nä, verkligen inte, det är många, en jävla massa faktiskt, som blir frustrerade utav helvete om jag inte loggar in två dagar i sträck. 

Fru Forumvärden, tex, har flera gånger antytt att Anton är en riktig mönstermedlem här på FL, och jag har åtskilliga gånger läst mellan raderna i hennes inlägg att det är inte populärt när jag inte är tillgänglig för FL's damer. 

Så du är icke allena, Bakis !!!   ..........................................TVÄRTOM.

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-17 09:33:16 följande:
    Alltså vad var det för fel på min bak?
    Du har gjort mig så nervös att jag inte vågar gå till jobbet idag. (alt så jobbar jag hemma pga misstänkt begynnande magsjuka men det låter inte lika coolt).
    Det är precis som CatLadyn säger angående min åsikt här : Din röv är riktigt jävla grann, Agri, har för mig du har sagt att den har likheter med en dubbel ladugårdsdörr, eller nåt åt det hållet. Inte med sanningen överensstämmande isf. 

Ett vackert exempel på ett synnerligen vackert arsle. Seså, iväg till jobbet. Jädra smitare......
Svar på tråden Trash-tråden