Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2011-08-27 23:29:43 följande:
    Hshhahahhahahha jag skrattar ännu mer, för jag heter, ja just det Irene
    You freaking homosexual!!!!!!!
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-27 23:30:55 följande:
    Min lillebror är också söt. Men jag grät inte blod när han flyttade hemifrån för det
    Nä det är klart men han hade väl någonstans att ta vägen gissningsvis. Om jag slängde ut den här snubben skulle han vara tvungen att bo på nåns golv i nåt ghetto nånstans åt helvete. Det var typ medvetet från vår sida att han skulle bo här till att börja när han kom till sverige så han kunde bli lite mer integrerad. Annars hade han typ hamnat hos nån landsman och aldrig lärt sig svenska eller träffat svenskar.

Det var tanken iaf. Men nu har han bott här i över ett år och fortfarande inte lärt sig ett skit. Åååh.
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-08-27 23:36:53 följande:
    Nä det är klart men han hade väl någonstans att ta vägen gissningsvis. Om jag slängde ut den här snubben skulle han vara tvungen att bo på nåns golv i nåt ghetto nånstans åt helvete. Det var typ medvetet från vår sida att han skulle bo här till att börja när han kom till sverige så han kunde bli lite mer integrerad. Annars hade han typ hamnat hos nån landsman och aldrig lärt sig svenska eller träffat svenskar.

Det var tanken iaf. Men nu har han bott här i över ett år och fortfarande inte lärt sig ett skit. Åååh.
    Men framförallt förhindrar han min onanifest.
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-27 23:46:57 följande:
    Er tanke var god, men allvarligt hur kan man bo i sverige ett år och inte lära sig något av språket Har en vän som bara bara bott här i 7 månader och han förstår en hel del svenska, ändå så umgås han inte med så många svenska utan mest folk från Tunisien.
    MrsAssault skrev 2011-08-27 23:38:13 följande:
    Men framförallt förhindrar han min onanifest.
    Jag tror problemet är att han är engelskspråkig och folk i det här jävla landet tycker det är kul att prata engelska så han behöver liksom aldrig lära sig ngt annat. Han kan ju säga hej och tack och varsågod men det är ju sånt de flesta lär sig efter en vecka.
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 00:02:00 följande:
    Hmm ja de är ju inge bra eller alltså de är bra att att man kan använda engelska och ha som stöd när man förklarar och sånt. Men man lär ju sig inte svenska om man bara snackar det. Ibland är hjälpen desamma som att stjälpa, engelska förbud hemma då?

Tror många gånger det beror på om man vill lära sig, lärde känna två bröder som kom hit från jordanien i januari i år och de pratar också engelska. Men de ville lära sig svenska, så jag har haft "lektioner" med dom och samlat ihop massor av SFI material som de fått låna och övar med, idag snackar de ganska bra svenska, sen har de gjort mkt att de arbetat i sin pappas lilla butik, för de blir ju tvungna att använda språket med kunderna.

Det mest komiska var för några veckor sen när en an bröderna rättade en annan kille som bott här i fler år och han säger alltid källare när han hälsar, någonstans så har han fått för sig att källare är tjenare typ Obestämd iaf så blev han rättad av en som inte vart i sverige lika länge och de var kul. Så nu hejjar vi allihop på varandra genom att säga Källare
    Hahahaha askul KÄLLARE!!!!!!!!!!

Nämen jag vet inte vad det är för fel på den här snubben, han verkar ju vilja men ingenting händer. Jag orkar inte hålla på och försöka lära honom heller, jag tycker att han är vuxen och borde kunna ta ansvar för sig själv. De första månaderna försökte jag lära honom så mkt som möjligt men det går inte in bara. Nu har jag gett upp
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 00:16:42 följande:
    Nej nu ska jag gå och lägga mig med sköna tankar.
    Dröm om mig, you owe me!
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 00:33:13 följande:
    Man kan tycka mycket ibland, men vissa blir eller tar inget vuxet ansvar fören man liksom fotar ut dom eller de blir tvingade, han är nog inte den första och garanterat inte den sista Men jag förstår om du tröttnat, de är ju för mig logiskt att han skall vara den drivande om han vill lära sig och iaf visa en gnutta intresse och nyfikenhet.
    MrsAssault skrev 2011-08-28 00:26:33 följande:
    Nu är min man påväg hem!
    *tummen upp* Hoppas han snart är där då
    De är verkligen som natt och dag de där bröderna, när min man kom till sverige bodde han hos en kusin i en månad sen köpte han en bil, lärde sig köra SJÄLV och började köra svarttaxi för att få ihop pengar medans han väntade på uppehållstillstånd. Han lärde sig svenska på några månader.
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 00:51:27 följande:
    Vissa är sådär makalöst olika att man undrar om de verkligen kommer från samma livmoder.

Funderar på om jag skall passa på att springa ut med hunden och ta ett bloss, låter inte som regnet öser ner just nu.
    Gör't!
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 01:00:52 följande:
    Done! Brrrr, rått! Tur att hunden ogillar regn lika mycket, rakt ut pinkade och upp på trappan igen och blängde på mig
    Haha jag är rätt glad att jag inte har hund. Skulle aldrig palla gå ut hela tiden sådär.
Svar på tråden Trash-tråden