Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2011-08-28 20:19:02 följande:
    Åhh moussaka, ruskigt gott!!! Jag bara älskar det! OCH så många recept jag testade och gick igenom innan jag konstaterade att det är kanelen som är pricken över i:et iaf för min del
    Jag älskar också moussaka, ge mig recept!!!!!!!!!!
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 20:27:18 följande:
    Hahahha numera har jag arbetat fram nån form av eget recept, hittade två på nätet som jag liksom mixat ihop. Ibland gör jag den med potatis och aubergine och ibland med bara aubergine, beror på vad jag har lust med.

Bjöd min syrra på det en gång OCH hon säger alltid att aubergine är sååå äckligt, men moussaka de åt hon för kung och fosterland
    Jag vill ha både potatis och aubergine!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 19:07:07 följande:
    Detta är undrbart. Lax, bulgur, bönor, vitlök, broccoli, lite paprika, cayennepeppar och lite annat gott. I love!!!
    Lyckades slänga ihop det, distraherad å det grövsta, av en skön man.
    Vilken tur att man är kvinna och kan multitaska.

Fyfan vad gott, kan du komma hit och laga mat, pls? Karlarna lagar ju mat nu när jag är trött och tjock men jag tycker inte om det
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 19:29:47 följande:
    Ja det kan vara tricky det där faktiskt...
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:16:46 följande:
    Fyfan vad gott, kan du komma hit och laga mat, pls? Karlarna lagar ju mat nu när jag är trött och tjock men jag tycker inte om det
    Jaaaa jag kommer genast! Vad lagar de för mat? Afrika-mat? Fufu? Grytor med okra?
    I wish! Alltså min man kan laga rätt bra mat, men han är lat och busy hela tiden så det blir brorsan som får laga oftast och hans mat är vidrig. Det är han som lagar fiskspaghetti och typ oätliga grytor..
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:46:39 följande:
    ahhaha stekt panerade fiskbitar och spagetti?

I would love it eller iaf om han lagar det så bra som kvinnan i familjen från ukraina som bodde hos mig gjorde. Jag tackade ja av artighet och tänkt shit detta går aldrig och så var det asgott!
    Nej herregud! Om han gjorde det skulle jag vräka i mig! Han blandar spaghetti med makrill, sån där på burk i tomatsås. Ibland tonfisk på burk också, och så kokar han spaghettin tills den är gröt och geggar ihop allting
  • MrsAssault
    Binary skrev 2011-08-30 19:40:35 följande:
    umm ...
    *Erbjuder ungsstekt fläskfile späckad med vitlöksstekta champinjoner, potatisgratäng och bearnaisse*
    Men guuuud är du i närheten av farsta?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 19:42:12 följande:
    Hahaha...fiskspagetti
    Din stackare, du förtjänar bra gravidmat ju. 
    Ja jag vet Oftast lagar jag mat åt mig själv fast jag inte orkar egentligen..
  • MrsAssault
    Binary skrev 2011-08-30 19:50:52 följande:
    cirka en timme med bil skulle jag gissa på, möjligen en timme o  20 minuter
    Fan då hinner ju käket bli kallt. Du får komma hit och laga den helt enkelt.
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 19:52:37 följande:
    Mehhh Kräks *urk* ja det var ju nått helt annat!
    Det började med att jag gjorde tonfisk"risotto" en dag och de tyckte det var jättegott och så försökte han återskapa det med tveksamt resultat och sen tog riset slut och så började han göra det med spaghetti istället. Och nu gör han det alltid med spaghetti, och han verkar tycka det är gott. Helt sjukt, det smakar vidrigt. Och det tyckte jag även innan jag var gravid så det är inte nån hormongrej heller
  • MrsAssault
    Binary skrev 2011-08-30 19:54:17 följande:
    Ha ha. Övertyga Lady T om att låna ut mig först så ska det nog gå att ordna :-P
    Men vafan du kan väl bara komma hit och laga mat och dra sen. Hur lång tid tar det? En timme?
Svar på tråden Trash-tråden