Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

reflections skrev 2012-10-27 00:17:12 följande:
    hehe. vad gör en sån söt tjej ensam hemma en fredag kväll?  Flört
    och vad gör en sådan vacker.. vänlig själ ute på FL en fredagskväll?
  • Kakaa
    reflections skrev 2012-10-27 00:21:46 följande:
    vad studerar du?
    Just nu pluggar jag upp gymnasium.. Jag var ung och dum och lekte hippie.. så jag pluggar inget spännande. Vill dock plugga vidare till obducent.
  • Kakaa

Varför tycks alla ha koll på varandras kön?! Jag vet inte ens vilka kön folk har?! 

Jag är tjej, det märkte jag imorse.. 

• Kakaa
    reflections skrev 2012-10-27 00:27:06 följande:
    jaaa du. jag har ju sett din rumpa. det såg ut som en flickrumpa för mig. 
    Ja, den ser inte så manlig ut.. 
  • Kakaa

Jag är ganska tacksam över det.. önskar dock att den var lite bredare.. lite mera "Untz" i den liksom.

• Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-27 01:09:44 följande:
    Men din kille gillar den? Drömmer
    Jo min kille gillar den..  Detta är min röv i hans ögon.

Medan detta är min syn på den. 

Jag hittar inte ens något att jämföra med.. liten utputande (bra grej) men fyrkantig?! en liten fotbollsröv, och det skall män ha inte tjejer?! 
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-27 07:55:13 följande:
    Ibland när jag har haft en jobbig dag i skolan eller om nallen varit stökig känner jag för att ta ut min aggression på en välgödd kvinnorumpa. Skäms
    Oh Birger, Om nu någonsin får den känslan igen så är du varmt välkommen och ta ut din ilska på min lilla rumpa! Hjärta
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-10-27 10:47:48 följande:
    Om du har en sådan rumpa så förtjänar du lite smisk var och varannan dagOskyldig
    En sådan rumpa? som på bilden? Oh nej! I wish! 
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-10-27 10:51:15 följande:
    Då behöver du nog lite smisk i alla fall. I förebyggande syfte om inte annat. Vem vet vad för bus du tänkt att hitta på framöverFörvånad
    Tror min kropp bestämt sig för att bli förkyld igen.. Det är nog det enda buset.. Halloween är ju inte fören 9 November.
  • Kakaa

10-åringar som bloggar.. Visserligen en jätte söt tjej. Men tio år?! 

Tänk alla snuskisar som finns på internet, mina framtida "spawns" får inte sitta vid datorn fören tonåren.. vilket säkert kmr bli omöjligt då skolorna mer och mer lägger läxor över dator.. -.-

Hoppas ni vet att jag måste göra mig av med er när mina framtida barn blir tillräckligt stora för internet.. It will be messy, Hjärta 

Svar på tråden Trash-tråden