Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-10-26 14:35:54 följande:

Hmm. Vet inte om det känns så hedrande direkt. Vilken seriefigur skulle jag vilja vara. Hmm. Kanske "Stan Kajman".
    Jag tänkte mer på din profilbild när jag valde Herman Hedning..men om jag fick välja så tror jag att flicktrosorna vill se dig som "Helgonet" 

NG är ju solklar "Poision Ivy"..

Jag är "Harlequin"

Nu är min fantasi i full rulle. 
  • Kakaa

Oh var serienörden i mig tvunget att vakna? :(

• Kakaa
    Ermenegildo skrev 2012-10-26 14:41:22 följande:
    Fattar för övrigt inte alls smiskgrejen. För mig är det ungefär lika knäppt som vuxna män som vill ta på sig blöjor och napp. But, to each its own.
    Jag kan tyvärr inte förklara varför jag gillar smisket hlr. :< Jag har ingen förklaring förutom att jag gillar känslan utav svidande skinkor..

Kan inte alls förklara varför jag gillar det. :O Får ta mig en funderare. 
  • Kakaa

Nu skall jag dock locka fram moderskänslorna i mig och titta på män som slås i tygskynken.. 

"Skall jag pyssla om dig din svettiga blodiga gladiator? komsi komsi till mamma kakaa!" 

• Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-10-26 14:50:25 följande:

Helgonet kan funka .
    Satt som fängslad framför serietidningarna som liten 7 åring. ;)
  • Kakaa
    Ermenegildo skrev 2012-10-26 15:22:05 följande:
    Här är det nog jag som är onormal, var och varannan på FL vill smiska eller bli smiskad. Jag gillar lite rå och tuff sex, nästan lite elakt, men just smiskbiten känns bara så fånig för mig. Ännu värre sånt där med läder och klänypor och bollar i munnen. Skulle aldrig kunna låta bli att garva.
    haha gag-ball garvar jag åt också :P Iofs så fnissar jag när jag blir smiskad också. :D 
  • Kakaa

Vafan malaco gott och blandad supersurt var ju bluff?! Det var ju inte surt någonstans. :(

Svar på tråden Trash-tråden