• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 10:15:26 följande:
    Vill ni veta något? Jag har gjort bort mig totalt. För en stund sen så fick jag snusk-sms från K. Jag läste men hann inte svara. Nån minut senare när jag kunde svara så skickade jag till fel nummer. Jag skäms något oerhört just nu och skulle helst av allt vilja gräva ner mig. Vår personalansvarig heter Kristian och jag skickade fel till honom. Skäms
    Hahahaha en kompis till mig skickade en nakenbild på en snubbe hon dejtade till sin chef, hon skulle skicka den till mig
  • MrsAssault
    stortå skrev 2011-09-27 09:06:23 följande:
    Inte äldre? Har alltid föreställt mig dig som en gammal hagga
    Jag är mogen för min ålder.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 10:15:26 följande:
    Vill ni veta något? Jag har gjort bort mig totalt. För en stund sen så fick jag snusk-sms från K. Jag läste men hann inte svara. Nån minut senare när jag kunde svara så skickade jag till fel nummer. Jag skäms något oerhört just nu och skulle helst av allt vilja gräva ner mig. Vår personalansvarig heter Kristian och jag skickade fel till honom. Skäms
    Din kollega blev säkert glad över uppmärksamheten.  
  • MrsAssault

Tack alla! Jag ska åka till arlanda och hämta min födelsedagpresent kl 15, en vacker ung man med perfekt kropp och stor penis som jag får ligga med hur mkt jag vill!!!

• Driftwood
    I Blackrose I skrev 2011-09-26 17:43:10 följande:
    Ja, var är DW? Sist var det väl hans dotter som var sjuk. hoppas det inte hänt nåt och att han hör av sig.
    Allt väl här, har varit iväg en vecka bara
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-27 10:55:54 följande:
    Tack alla! Jag ska åka till arlanda och hämta min födelsedagpresent kl 15, en vacker ung man med perfekt kropp och stor penis som jag får ligga med hur mkt jag vill!!!
    Pipe cleaning tonite.............
  • och
    Driftwood skrev 2011-09-27 10:56:06 följande:
    Men hej!

Jag har saknat dig.

Semesterresa eller fängelsebesök?   
  • I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-09-27 10:48:13 följande:
    Ouch!
    MrsAssault skrev 2011-09-27 10:51:57 följande:
    Hahahaha en kompis till mig skickade en nakenbild på en snubbe hon dejtade till sin chef, hon skulle skicka den till mig
    och skrev 2011-09-27 10:55:07 följande:
    Din kollega blev säkert glad över uppmärksamheten.  
    Mmm, grejen är att den här killen är så artig och allvarlig att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Sket i att gå och fika för att slippa se honom men vet inte hur jag ska göra till lunch. Verkligen klantigt gjort. Kommer förmodligen få äta upp det. Tur att det bara är en vecka kvar tills jag slutar jobbet.....
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-27 10:55:54 följande:
    Det gjorde jag ihelgen. Vad skulle vi göra utan männen? Jag hade varit helt förlorad iallafall.
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-09-27 10:56:06 följande:
    Semester? Hoppas du har haft det bra.
Svar på tråden Trash-tråden