• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-27 15:35:51 följande:
    Hej Aynrand...
    Hej NG,

mår du bättre?
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-27 12:46:17 följande:
    Asså min röv är helt platt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förvånad
    Då får du ta och pumpa upp den. Cool
  • och

Vi har haft jättefint väder idag, och jag var helt barnfri och skulle få gjort massor i trädgården. Givetvis somnade jag på soffan istället, och nu är jag hur trött som helst. Skrikandes

Tack och lov älska barnen köpta plättar, för någon middag hann jag inte göra. 

• Yoyna

God kväll!

Men och, ibland är man värd att få göra ingenting en dag! Hur gamla är dina barn?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-27 16:37:51 följande:
    Ja tack...

hej igen mår du ännu bättre nu?
  • Nice Girl Wrong Place

Min dotter är bäst

Hon är sur på en fritidspedagog som verkar vara en riktigt sur pedagog som bara skriker på barnen hela tiden (antagligen sönderstressad och missnöjd med sitt jobb) och hon har verkligen tillbringat den senaste timmen med att tala om för mig hur elak den här kvinnan är.
    Sedan hämtar hon FN's barnkonvention, läser och kryssar för de artiklar som kan hjälpa henne i kampen mot att fälla den här fritidspedagogen (för något...) hahaha...
    Hon har nu skrivit ner några och ska göra en tavla av dessa tydligen, att sätta upp på fritids. 

That's my girl!!! Hjärta    
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-27 19:56:12 följande:

Min dotter är bäst

Hon är sur på en fritidspedagog som verkar vara en riktigt sur pedagog som bara skriker på barnen hela tiden (antagligen sönderstressad och missnöjd med sitt jobb) och hon har verkligen tillbringat den senaste timmen med att tala om för mig hur elak den här kvinnan är.
    Sedan hämtar hon FN's barnkonvention, läser och kryssar för de artiklar som kan hjälpa henne i kampen mot att fälla den här fritidspedagogen (för något...) hahaha...
    Hon har nu skrivit ner några och ska göra en tavla av dessa tydligen, att sätta upp på fritids. 

That's my girl!!! Hjärta    
    Sådan mor sådan dotter?

Fan va härligt av henne!  
Svar på tråden Trash-tråden