Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

FLs klokaste man skrev 2012-03-14 12:19:07 följande:
    "Smisk på stjärten" både låter bäst och känns mest kinky på något sätt. Men allt beror på rätt sammanhang och rätt tidpunkt.

Det vackra och/eller upphetsande ligger ofta i kontrasten. En utåt sett "korrekt" kvinna men som ger en ett kort men syndfullt litet leende tex kan vara mer effektivt (läs: ruinerar en stackars mans goda intentioner) än om hon skulle slita av sig kläderna.
    Fast skall jag vara ärlig krävs det rätt lite för att förstöra mina "goda" intentioner. Slita av sig kläderna hade nog funkat rätt bra med.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-03-14 12:55:59 följande:
    Skithål
    Haha du är den mest vulgära i trashtråden tror jag . Se det som en komplimang för det är fan en bedrift.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-14 13:01:13 följande:
    Läste tråden nerifrån och upp och visste innan jag såg, att det var Mrs som skrivit "skithål".
    Haha
  • PrimitivMan
    FörvånadMrsAssault skrev 2012-03-14 16:18:22 följande:
    Oj too much info glömmer att jag skriver i en öppen tråd ibland men vafan jag kan väl BJUSSA PÅ DET för den här gången.
    Men det är väl ingen som skulle kunna få för sig att ni åkte på nakenbad för sex? Det låter ju alldeles förskräckligt
    Förvånad.  Sex har man ju bara med någon man älskar djupt och innerligt. Skall man göra något för nöjes skull tillsammans med andra så finns det ju Bridge. Vill man vara ännu fler så finns det Bingo.
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-03-14 16:29:10 följande:
    Alltså nakenbaden i stockholm, eller nakenbadeT för det finns fan bara ett inomhus, är helt oskyldigt och astrist. Folk åker dit å badar för att det är gött att vara naken. Det var BARN där. Vi blev sjukt besvikna

Men det var iofs ganska gött att vara naken så helt åt helvete var det ju inte.
    Ni kunde väl ha föregått med gott exempel annars .

Nakenhet utan sex (eller iaf sexuella känslor) känns lite motbjudande . Aldrig förstått vitsen med nudism.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-14 17:00:27 följande:
    Hmmmm..... knullbingo? Ser möjligheter här.
    Bridge känns som att tänka för lite.
    Istället för att dra ett nummer så tar man ett nummer
  • PrimitivMan

Rump diskussionen kräver ett citat från Couplings:

Jane: I'm just feeling so ridiculously horny. I swear, if I didn't have my heart set on having sex with a man, you two would be in serious trouble.
    Sally: I could never have sex with another woman. What if she had a smaller bottom?
    Susan: Excuse me! I have a crisis here way above bottoms on the crisis scale.
    Sally: We're women. There is nothing above bottoms on the crisis scale. Bottoms are our natural enemy.
    Susan: Sally, please...
    Sally: They follow us around our entire lives, right behind us and constantly growing. How do they do that? I'm sure mine's back there secretly snacking.

• PrimitivMan

Sen (sett då ur mitt perspektiv som man) är bara form och storlek en dimension av en rumpas viktiga egenskaper. Det är viktigt att den känns bra. Skall vara klämvänlig och ligga bra i handen samt vara smiskvänlig. Inte för beniga rumpor!

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-15 11:00:05 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Svårt att se sin rumpa objektivt tycker jag.
    En ryktet så är den tydligen ganska snygg iaf.
    Om det känns viktigt för dig (och för trashtrådens läsare) kan jag ställa upp och göra en noggrann utvärdering av din rumpas alla viktiga egenskaper. Faller utvärderingen väl ut vilket allt tyder på så ges den en kvalitetscertifering. ISO 9000 certifierad rumpa det du. "Approved by PM" stämplas på skinkorna.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-15 11:55:55 följande:
    Ja en rumpa får mycket hellre vara för stor än för liten om du frågar mig...
    Gäller även vissa saker på mannen.
    Helt klart.

Jasså, vad kan det vara för saker !? Fötterna?

Vad gäller rumpor på män då? Hur skall en manlig rumpa vara ? Inte för att jag tror annat än att min är perfekt så klart ,
Svar på tråden Trash-tråden