Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-04-18 09:16:48 följande:
    Jag kallade talibaner för kamelknullare. Det var tydligen inte populärt eftersom det renderade i en beordrad semester. Och självklart tar jag härmed avstånd från samtliga dessa tidigare uttalande. Talibaner är Allahs gåva till våran nersupna, nerknarkade, och totalt förtappade mänsklighet. Jag skall aldrig mer yttra mig negativt om dessa fromma människor.

Jag tror jag skall åka till Afghanistan och bli taliban på heltid. Göra avbön, liksom, känns som det rätta att göra här. Jag har syndat......

Ha en härlig, underbar dag. Både du, Yoyna, och alla andra som gillar mig.

Det där är ju helt fel. Inte har de väl kameler i Afghanistan eller har de det? Det är väl snarare dromedarer då. Men jag skall inte försöka sätta ihop olika ord i nya innebörder.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Det låter hemskt chockerande att det finns folk som skickar obscena bilder.

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-04-20 09:16:42 följande:
    Skicka du och, jag är säker på att Anton kommer att hålla med mig om att jag är oskyldig.

För övrigt vill jag klargöra att och är värst. Agri glimmar till då och då och NG har även hon sina stunder. Mrs skickar bilder av en helt annan typ. Väldigt charmigt.

JAG däremot skickar aldrig obscena eller på något sätt uppseendeväckande bilder. Förvånade uppspärrade ögon ibland med det kan ju inte vara straffbart???
    Du menar alltså att du är utsatt för en komplott och förtalskampanj av de där otäcka slynorna? Så elakt att göra så mot en oskyldig liten flicka. Men de är nog mest lite avundsjuka att de inte är så oskuldsfulla och oförstörda som lilla du, tror du inte?
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-04-20 09:24:24 följande:
    Ett tips såhär i debatten om olydiga jävla skolungdomar.

Och vad vi skall göra åt dom.....

Deal With It, Kids! GIF - Deal with It, Kids!
    Vet inte om jag tycker det är en sån bra idé faktiskt. Det öker bördan på de redan hårt ansträngda lokalvårdarna. Vore bättre med någon miniatyr-neutron bomb eller så för att det inte skall bli så messy.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-04-20 09:52:07 följande:
    PM: precis så menar jag!!! Och jag vill påstå att det alltid är så! Jag känner mig påhoppad. Mm, troligen beror det på att de också skulle vilja vara så genuint oförstörda som jag är! *nöjd*
    Jo precis, antingen det eller så är de ute efter att korrumpera ditt oskyldiga sinne och lura dig till att begå onaturliga sexakter.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-04-20 21:01:06 följande:
    Tsssss! Yoyna du kan ju komma och titta irl när du vill. Ikväll har det moffats chablis och skaldjur. Nu 3-smaksglass för att ta ner det på rätt nivå igen.
    Lyxlirare. Här har det ätits köttbullar och potatimos. Fast både har gjorts av mig och att få köttbullar egenhändigt rullade av undertecknad, det är något alldeles speciellt det .
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-04-20 22:46:56 följande:
    Shit vilka krav du ställer, kvinna, vad får jag tillbaka om jag uppfyller önskemålet ???
    Hon får ju onekligen ställa upp med lite mer än en bild på en traktors motorhuv eller hur?
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-04-20 22:53:39 följande:
    Anton: ja, jag är en krävande kvinna...
    Vad skulle du vilja ha i utbyte?

En bild på en gammal trotjänare, BM valmet? jag kan lägga mig på rygg över motorhuven och se om mitt hår når ända ner till marken...
    Om det involverar väldigt lite kläder så tycker iaf jag att det låter som ett alldeles utmärkt motiv. Men nu var det ju Anton det gällde och jag vet ju inte ifall han har någon traktorfetish
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-04-20 23:15:27 följande:
    Absolut! Jag är öppen för allt.
    Du är det va
Svar på tråden Trash-tråden