Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Tomtefar skrev 2011-08-30 23:17:01 följande:
    Katt Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau.....inte? Nähä...sorry blev visst ett missførstånd. Tyckte du svara Mus på ett inlägg jag skrev...så ja...jag undrade om du skulle busa med musen ikväll? 
    Haha nope inget missförstånd.

Jag har bara ingen lust att diskutera mina onanivanor med dig 
    No hard feelings!  
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-31 08:24:01 följande:

Absolut, känner mig av nån anledning på ovanligt bra humör!

Själv då?  

Haha vad härligt!
    Jag mår bra...gick upp 6.30 för att hinna springa innan jag skulle skicka iväg min dotter till skolan. Känns BRA nu. Har just duschat och ska fixa något att äta. 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-08-31 13:10:15 följande:
    Det visste jag inte, fast jag borde kunnat räkna ut det på egen hand när jag tänker efter.

Får kika i den tråden. 

Hahaha ja det tycker jag verkligen du borde.
    Men mest av allt är det liksom deras fel. De har ju satt sig själva i den situationen och Sveriges bistånd borde gå till "de närmsta länderna".

Allt detta har jag lärt mig. Vem behöver en examen...FL is da shit!   
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-08-31 13:32:52 följande:
    Ängssvingel eller Timotej, vilket ger bäst effekt ???  Eller skall man kanske blanda !!!

Jag tände på lite gammalt hö jag av en tillfällighet hade liggande. Tyckte mest det luktade skit. Eller, ja, förbannat illa i alle fall, men va faen, bara det gör nytta, så.........................!

Bra tips dock. Tror jag. Och tack.  

Cannabis sativa!
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-08-31 13:51:35 följande:
    Folk vet ju inte vad de pratar om, utan förmedlar en känsla av vad de tycker är viktigt bara.

Fast jag har svårt att förstå att de kan prioritera äldrevård (som ju är väldigt bra överlag i Sverige) framför döende barn. 
    Mmm jag har svårt att förstå väldigt många av argumenten.
    Och förmedlar man detta till sina barn liksom?

Jag ser min dotter, 9 år och proppfylld av empati, vill veta, vill ge sin veckopeng, ställer frågor, undrar varför, känner för och med. Och så ser jag vuxna människor som liksom bara "ah jag skulle ljuga om jag sa att jag brydde mig".

Wtf?    
Svar på tråden Trash-tråden