Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Så här ser jag ut just nu eller om en liten stund. Jobbar inne idag så jag ska lägga mig under skrivbordet och sova en halvtimme.

See u. {#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Nej, jag måste gå nu.

• I Blackrose I

Hej guys.....

Jag ska inte va kvar så länge. Tänkte bara kolla in och se hur det är med er. Puss.

Och, underbar liten du har. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I

Aynrand

Vad är det för tant-avatar du har bytt till? Nu känns du som en 80åring tant. Den gamla var "manlig".

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-21 21:04:48 följande:
    Hej Rose! Pusss!
    Hej sötis.

Jag måste bara skriva av mig. Jag åkte till arlanda vilket tog 1,5timme i förbannade regnet. Väl framme där så var flyget försenad så jag blev tvungen att sitta där i över 2timmar tills dom kom ut. 1,5timme tillbaks till Stockholm. När jag kom fram till jobbet så mådde jag så dålig och var vit som en lik. Chefen skickade mig hem. Jag tog två tabletter och slocknade på soffan med bara trosor och BH. Jag blir väckt av att någon slår mig. Det är min förbannade orm till svärmor som skrek och gapade om att jag minsann gör rätt för mitt rykte (Hora enligt hon). Jag har då fruktansvärt huvudvärk och håller på att svimma. Kryper in i sovrummet och sover några timmar. Blir väckt av att B ringer och påminner mig om att ta med Nik till dansskolan eftersom han har fastnat i trafiken och inte hinner itid.......Var hemma 19:00 och har sovit tills nu. Jag HATAR MIN SVÄRMOR. Får jag känna så utan att känna mig som en hemsk människa?! Jag fantiserar om att mörda henne ofta och känner mig lika hemsk efteråt.....
  • I Blackrose I
    Saheell skrev 2011-09-21 21:11:50 följande:
    Hola
    Hej

Saheell? Betydelse? Strand?! *Nyfiken*
  • I Blackrose I

Jag om en liten stund. Godnatt. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-09-22 09:26:16 följande:
    Uppfattat!
    Hej Arrow. Välkommen hit. Kyss
  • I Blackrose I

Gäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääsp.
  • I Blackrose I

Jag och maken åker bort imorgon utan barn. Har varit en helvetesvecka och jag(vi) behöver va för oss själva några dagar. Längtar.....

Svar på tråden Trash-tråden