Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Hej guys Solig

Hur är det med er?

Yoyna, tråkigt med din dotter. Hoppas det ordnar sig. Puss. Hjärta

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-25 19:30:57 följande:
    Hej Rose!!! Skrattande

Hur har helgen varit???

Tack, gullet Hjärta det ska alldeles säkert ordna sig!    
    KyssNalle

Det har varit helt underbart men det känns fel av mig att skryta när du tydligen har haft det tufft under helgen.

Stackars din dotter. Det måste ha gjort jävligt ont.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-25 19:35:20 följande:
    Men sluta, va fånig du är!!! Det är ju inte jag egentligen som haft det tufft utan min dotter och hon verkar klara det utmärkt med tanke på omständigheterna!

Du vet att jag vill veta allt och om du inte vill ta det här så tar vi det nån annanstan!   
    Okejdå. Jag älskar Riga och nattlivet i Riga är helt underbart. Klubbarna där går inte att jämföra med Sverige alls. Vi gick till en svartklubb i fredags där man kunde göra vad som helst. Makens kusin hade urkul. Han hade 5privata tjejer och kände sig uppe i sjunde himmeln. Själv drack jag alldeles för mycket och släppte verkligen loss. Drömmer Födelesedagspartyt blev mycket lyckad. Ryssar är galna (Ja, jag vet att folk från Lettland inte är ryssar men jag bryr mig inte (Same ---- different name Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}).

Vad vill du veta?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-25 19:47:43 följande:
    Jag vill veta ALLT, precis som vanligt! Kul att släppa loss... Drömmer

Det låter fantastiskt! Fan va jag längtar efter att bara gå ut å glömma allt annat! Haha, kan tänka mig att fem privata tjejer får i princip vilken man som helst att spinna loss fullständigt!  
    Jag fick dansa tryckare(?) (Jag är helt slut i huvudet och orkar inte kolla stavning så ni får stå ut med eventuella stavfel tyvärr) med Bs kusin och det var verkligen en upplevelse. Han är så förbannad manlig att man blir GALEN. Sen har jag faktiskt inte gjort något "olagligt". Var med B hela helgen men jag hade inte tackat nej om han hade velat annat. Drömmer{#emotions_dlg.djavulsk} 

Men gör det då tjejen. Lämna bort barnen en helg och åk iväg med gubben din. Går det inte? Mina barn var hemma hos lillasyster och hade supertrevligt med henne. Lillen ville inte ens komma hem när vi skulle hämta dom.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-25 19:58:23 följande:
    Tryckare låter schysst, speciellt med en manlig man...

Men... jag vet! Vi borde men våra jobb ställer ju till det för oss. Det händer ofta att nån av oss jobbar helg. Vi har iofs en trevlig kväll inbokad om ett par veckor vilket jag ser fram emot och så fick vi en gemensam Londonresa av familjen när vi fyllde år. Men den lär vi inte hinna med förrän till våren. Vi har helt enkelt för mycket för oss och det mesta är tyvärr jobbrelaterat och inte alls upphetsande...   
    Mmm, Dregel.

Men skit i jobbet. Ta semester någa dagar. Jobbet kommer finnas kvar men dessa dagar går för alltid förlorad. En helg från torsdag till söndag och åk iväg bägge två. (Hoppas jag inte låter jobbig).
  • I Blackrose I

Dags att äta här. Kommer in senare.

Puss på dig Yoyna. Nalle

• I Blackrose I

Fan vad jag skulle vilja flytta tillbaka till Iran. Har fastnat på youtube och är gråtfärdig.

">

• I Blackrose I

Angående naglar så är akryl bättre än gele. Det sägs att det tår mindre på naglarna men jag har alltid gjort gele då det håller bättre på tal om naglar.

• I Blackrose I

*Tär. suck.....

• I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-25 22:40:12 följande:
    Akryl är ju dyrare så det borde vara bättre Men jag vet inte, har bara gjort gelé
    Jo, eftersom det finns en lager mellan nagel och materialet så tär det mindre på nagel men gele sitter ju på själva nagel och förstör den mer. Sen måste man använda nagelolja oavsett vilken man väljer. Det är jätteviktigt.
Svar på tråden Trash-tråden