Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-09-22 15:36:12 följande:
    Jag skulle ta nummre två pga spa-avdelningen med pool
    Ja, det blev nummer två från imorgon till på söndag. Ska bli kul och komma ifrån nån dag. Den första är dock otrolig elegant och man känner sig som en askungen men vi tog nummer två endast för spa-avdelningen.
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:36:29 följande:
    gud vad det ser gott ut, kan du inte bjuda oss på mat?
    jag är bra på att äta det kan jag lova!
    Absolut. Jag älskar att laga mat så det kan jag göra. Har du sett bilder på maträtterna jag gjorde till persiska nyåret som jag har i min bildgalleri och nyårstårtan med mandel? Min mamma brukade alltid säga att vägen till en mans hjärta går antingen via mat eller sex.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:37:37 följande:
    receptet nedan....vad är sultanas?
    Gula russin. Finns på blatteaffärer att köpa. En kontrast till smaken av vitlök och spenat. Prova nångång. Du kommer inte ångra dig. Så gott.
  • I Blackrose I

Jag ska inte skriva om min förlossning men det kommer bli bra Mrs. A. Ut kommer dom på ett eller annat sätt och på sjukhus kommer du få bästa vården men vill du ha råd från mig så vägra föda på sös. Eftersom du tillhör söder så kommer du automatisk att köras till sös. Säg till barnmorskan att du vill föda på huddinge. Dom var helt underbara där. Jag har bara gott att säga om dom.

• I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-22 21:17:00 följande:
    Nä jag vill föda på sös, palla åka till huddinge min komis födde på sös förra veckan och de var bra. Och min mor har jobbat där i 30 år så det känns tryggast
    Okej då ska jag vara tyst. Tyst Du vet själv vad som är bäst för dig.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-22 21:19:15 följande:
    Fan va skönt det låter Rose! Sjukt avis! Hoppas ni får det underbart!
    Nu ska jag ta en tidig kväll, nighty!   
    Jag tycker alla borde unna sig lite lyx då och då och komma ifrån vardagen annars orkar man inte. Iallafall inte jag. Jag måste åka bort ensam med maken ibland utan barn så vi endast kan ge varandra uppmärksamhet.
    Men åk bort med maken din. Lämna barnen hos nån far/morförälder. Dom dör inte om dom är utan sina föräldrar några dagar.

Ha en underbar kväll. Natti. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Önskar alla en trevlig kväll. {#emotions_dlg.flower}

Gonatt på er. Ska titta på NCIS (Nya avsnitterna som jag beställt från USA Drömmer). Jag ska dregla över Tony och B över Ziva.

• I Blackrose I

Gomorron Solig

Någon vaken?

• I Blackrose I
    och skrev 2011-09-23 09:20:51 följande:
    God morgon! Solig

Jag är vaken, fast funderar på att lägga mig igen. 
    Men gör det. Njut.

Allt väl annars?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-23 09:24:36 följande:
    Jodå, det är bra. Men min dotter vaknade två ggr i natt, och hon kom och väckte mig redan halv sex, så jag behöver sova lite till.

Du skulle iväg i helgen väl? Hoppas ni får det alldeles underbart. {#emotions_dlg.flower} 
    Lägg dig och vila en stund nu när dom är borta. Det är det bästa tiden på dan man kan sova.

Ja, planet lyfter 16:55 idag och vi kommer tillbaka på söndag. Tack. Önskar dig också en härlig helg. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Tittar in en snabbis och ger er alla en puss. Se nu till att få en underbar helg.

Birger? Varför Vällingby? Åk till Barkarby. Otrolig bra priser.

{#emotions_dlg.flower}HjärtaNalleKyss Till er alla.

Svar på tråden Trash-tråden