• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-29 13:19:02 följande:
    e du go eller!?
    nej,
    man måste vara göteborgare för att vara gô, jag är bara bosatt här.
    men du är kanske gô till med gô i mössan kanske.
  • I Blackrose I

Tittar bara in och säger hej. {#emotions_dlg.flower}

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Ernst Hugo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-29 14:02:34 följande:
    Gud vad jag har tråkigt just nu...
    Fortfarande uttråkad? Glad
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna

Heej på er!!!

Hoppas ni haft en trevlig dag!

Även jag är lätt uttråkad men det beror nog mest på bristen på vuxet sällskap... Men det ÄR mysigt att plocka äpplen med barnen å polera dom tills de är "superduperblanka". Äpple På tal om äpplen

Nu ska jag göra pannkakor vilket skulle kunna vara det tråkigaste jag vet. Tur att det bara är tv¨barn osm ska äta!        

• Ernst Hugo
    Yoyna skrev 2011-09-29 17:08:07 följande:
    Heej på er!!!

Hoppas ni haft en trevlig dag!

Även jag är lätt uttråkad men det beror nog mest på bristen på vuxet sällskap... Men det ÄR mysigt att plocka äpplen med barnen å polera dom tills de är "superduperblanka". Äpple På tal om äpplen

Nu ska jag göra pannkakor vilket skulle kunna vara det tråkigaste jag vet. Tur att det bara är tv¨barn osm ska äta!        
    Blev inspirerad av dina pannkakstankar så jag skall nog göra våfflor efter maten här - livet leker Solig
    Come on katten - det svänger ju...
Svar på tråden Trash-tråden