• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Nej, jag ska inte förpesta tråden. Ha en underbar kväll guys. Hoppar in i duschen.

{#emotions_dlg.flower}Nalle

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-29 20:57:13 följande:
    Nej, jag ska inte förpesta tråden. Ha en underbar kväll guys. Hoppar in i duschen.

Sluta

Du förpestar inte tråden! Alla sidospår är ju välkomna. Tänker på dig och du vet var jag finns om du vill ha någon att bolla tankar med...

Kram!  
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-29 20:36:53 följande:
    Jag hade gärna hjälpt dig, annars. Kyss

Oh, tack!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-29 20:57:13 följande:

Ta hand om dig gumman, förstår att det känns jobbigt! Kram å puss!!!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-29 21:21:54 följande:
    Nu har jag tråkigt igen!!!
    For your information har jag just smörjt in mig å luktar vanilj...
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-29 20:49:59 följande:
    Imorgon är min sista officiella arbetsdag. Rynkar på näsan
    Och imorgon är min sista semesterdag fattar inte hur jag tänkte, kanske had varit bättr eatt ta sem i samband med mammaledigheten haha
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-29 21:24:18 följande:
    Och imorgon är min sista semesterdag fattar inte hur jag tänkte, kanske had varit bättr eatt ta sem i samband med mammaledigheten haha

Hej Mrs!
    Hoppas att du å din man haft det trevligt sedan han kom hem!!!

Hmm... Ingen semester kvar? Havandeskapspenning? Minns iofs att du tänkt jobba ändå tills vattnet går men ändå   
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-29 21:22:55 följande:
    For your information har jag just smörjt in mig å luktar vanilj...
    Älskar vanilj...
    Min scarf/sjal doftar vanilj. (Gillar den där lilla flaskan från Body Shop).

Ska nog fixa så att min burka doftar vanilj också.   
Svar på tråden Trash-tråden