• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-29 21:26:42 följande:
    Älskar vanilj...
    Min scarf/sjal doftar vanilj. (Gillar den där lilla flaskan från Body Shop).

Ska nog fixa så att min burka doftar vanilj också.   

Jamen jag vet, det var ju därför jag skrev det!

Haha, klart din burka ska lukta vanilj! Vanilj å porrparfym!   
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-29 21:28:27 följande:

Jamen jag vet, det var ju därför jag skrev det!

Haha, klart din burka ska lukta vanilj! Vanilj å porrparfym!   
    Haha vet du?
    Jag är så glömsk, minns aldrig vad jag redan informerat folk om haha

Vanilj, porrparfym och kön...   
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-29 21:26:37 följande:
    Hej Mrs!
    Hoppas att du å din man haft det trevligt sedan han kom hem!!!

Hmm... Ingen semester kvar? Havandeskapspenning? Minns iofs att du tänkt jobba ändå tills vattnet går men ändå   
    Ja vi har haft trevligt, men vi kan typ inte ha sex längre för skitungen sparkar HELA tiden haha och skithårt också, känns helt sjukt liksom och tar bort hela stämningen såhär höll han inte på innan M åkte Skrikandes nu får man väl inte ligga igen förrän i mars.

Nä jag tog all semester jag hade nu och var hemma hela september hade sparat eftersom jag trodde jag skulle flytta till england nu men blev på tjocken istället haha
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-29 21:33:31 följande:
    Haha vet du?
    Jag är så glömsk, minns aldrig vad jag redan informerat folk om haha

Vanilj, porrparfym och kön...   
    Åh, gud ja....

(Du får skaffa dig en anteckningsbok och skriva upp! )

Hypnotic Poison... Min glöd i hörstmörkret     
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-29 21:37:04 följande:
    Ja vi har haft trevligt, men vi kan typ inte ha sex längre för skitungen sparkar HELA tiden haha och skithårt också, känns helt sjukt liksom och tar bort hela stämningen såhär höll han inte på innan M åkte Skrikandes nu får man väl inte ligga igen förrän i mars.

Nä jag tog all semester jag hade nu och var hemma hela september hade sparat eftersom jag trodde jag skulle flytta till england nu men blev på tjocken istället haha

Haha, ja han hävdar kanske redan sin rätt till sin mamma? Är det så ska du nog vara glad om du får ligga redan i mars!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-29 21:44:30 följande:
    Ja!
    Har jag sagt till dig att jag använder den parfymen? (Hypnotic Poison) 

Nej, jag har bara ett sjätte sinne???

(Guldfisk!)
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-29 21:41:08 följande:
    Haha, ja han hävdar kanske redan sin rätt till sin mamma? Är det så ska du nog vara glad om du får ligga redan i mars!
    Nä och han kommer väl se till att spräcka mig ordentligt på vägen ut också haha jäkla unge!!!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-29 21:49:36 följande:
    Nä och han kommer väl se till att spräcka mig ordentligt på vägen ut också haha jäkla unge!!!

Förmodligen, för att säkerställa att du inte vill ha nån annan i närheten av dig!
Svar på tråden Trash-tråden