• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-30 13:15:11 följande:
    Jag kommer försöka jobba in i det sista av ekonomiska skäl..
    Tänk på dig själv också Maria. Foglossningarna kommer inte bli bättre med tiden utan dom blir bara värre och värre men du vet bäst hur du vill göra. {#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-30 13:35:34 följande:
    Can´twait to hear! Oskyldig
    Gipset är liksom skrovligt så det går inget vidare att måla på det. Men om hon vill så får hon förstås! Tack för tipset!
    Mm, jag vet. Man ska absolut ta farväl om man har möjlighet.      
    Ska absolut berätta så fort jag får tid allt som kommer hända imorgon kväll menjag lovar att ta en ordentlig "adjö" av både S och chefen. Drömmer

Jag älskade att hålla på med gipset. Jag fick en sandpapper av pappa och slipade den så den blev slät och fin sen började jag måla den.

Ja, det ska man absolut göra det. Jag har några i min familj som jag gärna ha velat träffa innan dom gick bort.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 14:06:46 följande:
    Ja visst är det så, one way or another...

Hahaha, nej, det blir inte bättre om jag ringer.
    Ja, jag fick en underbar brev och en presentkort när jag skulle hem. Har gråtit en hel del men jag ska skärpa mig. Jag ska tänka på det som var bra under alla dessa åren. Alla underbara minnen jag har från arbetet. Den här dagen ska jag inte "svartmåla" genom att deppa och imorgon ska jag va på min allra bästa humör.

Ring mig då så kan jag ta hand om dig om du känner för det.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-30 18:02:09 följande:
    Ja, jag fick en underbar brev och en presentkort när jag skulle hem. Har gråtit en hel del men jag ska skärpa mig. Jag ska tänka på det som var bra under alla dessa åren. Alla underbara minnen jag har från arbetet. Den här dagen ska jag inte "svartmåla" genom att deppa och imorgon ska jag va på min allra bästa humör.

sista dag på jobbet...äventyret närmar sig....!
    När åker ni?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-30 15:45:44 följande:
    men du kommer snart att märka en skillnad på mina inlägg här på FL. Det kommer lysa igenom hur otroligt tacksam och nöjd jag är. Drömmer
    Det är du värd Och. Njut för fullt. HjärtaSkål
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-30 18:02:09 följande:

Lev ut alla känslor Rose, de bra och de mindre bra, låt dig bara svepas med av vad du känner helt enkelt...

Hahaha...nja jag tog ert råd och det löste sig  
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-30 18:05:42 följande:
    sista dag på jobbet...äventyret närmar sig....!
    När åker ni?
    Ja, jag fattar inte att det bara är 2,5månad kvar. Den 18:e december åker vi. Helt sjukt så fort tiden går.

Hur är det med dig? Allt väl?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 18:08:59 följande:
    Skål Aynrand! Skål
    Skål NG,är du naken?
Svar på tråden Trash-tråden