• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 15:20:12 följande:
    Tillsammans med...

A M E N

Vad fin! *crashar tråden*

Den kan du smeta upp i bloggen tycker jag.  
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-09-30 15:24:36 följande:

Vad fin! *crashar tråden*

Den kan du smeta upp i bloggen tycker jag.  

Hjärta

Ja jag tänkte faktiskt på det. Men vill författa några väl valda tankar to go with it...

Har föresten sett filmen du pratade om upptäckte jag när jag sökte. Tar tacksamt emot fler braiga förslag...   
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 15:34:43 följande:

Hjärta

Ja jag tänkte faktiskt på det. Men vill författa några väl valda tankar to go with it...

Har föresten sett filmen du pratade om upptäckte jag när jag sökte. Tar tacksamt emot fler braiga förslag...   
    Men då får jag sätta på tänkarmössan och sådär. Men den andra då? Den verkade ny.
    Jag måste börja ladda ner filmer och sånt igen. Ligger totalt efter i det där!  
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-09-30 15:36:11 följande:
    Men då får jag sätta på tänkarmössan och sådär. Men den andra då? Den verkade ny.
    Jag måste börja ladda ner filmer och sånt igen. Ligger totalt efter i det där!  
    Vilken andra?
    Jag trodde det var en och samma film? Missförstod jag?

Ligger du efter? Låter inte som dig, det är ju jag som brukar ligga efter i sådana avseenden...   
  • Jäjd
    och skrev 2011-09-30 15:36:44 följande:
    Jättefin, NG. {#emotions_dlg.flower}

Fast hur har man sönder en kuk? 
    Fick du supporten jag skickade? *orolig*
  • och
    Jäjd skrev 2011-09-30 15:40:16 följande:
    Fick du supporten jag skickade? *orolig*

Ja. Tack snälla. Hjärta

Har nog bara en del att ta igen, men du kommer snart att märka en skillnad på mina inlägg här på FL. Det kommer lysa igenom hur otroligt tacksam och nöjd jag är. Drömmer
  • lille Birger

Hej Skäms

Jag läste en jättefin novell idag.

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 15:39:42 följande:
    Vilken andra?
    Jag trodde det var en och samma film? Missförstod jag?

Ligger du efter? Låter inte som dig, det är ju jag som brukar ligga efter i sådana avseenden...   
    Det var två! Jag klantade mig. Sök på A little bit oh heaven. Kate Hudson-movie. Du vet nivån då, men det var ju det du ville ha!

Jo jag ligger asmycket efter där. Har ju bara haft tv nu i ett par veckor
    och skrev 2011-09-30 15:45:44 följande:

Ja. Tack snälla. Hjärta

Har nog bara en del att ta igen, men du kommer snart att märka en skillnad på mina inlägg här på FL. Det kommer lysa igenom hur otroligt tacksam och nöjd jag är. Drömmer
    Huvudsaken du blir nöjd och tillfredsställd. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Trash-tråden