• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-30 23:03:23 följande:
    But whyyy, nu måste någon annan här kirra rumpavatar så vi har ngt snyggt att titta på.
    NG hade ju en sån bild ett tag, men nu har hon ju bytt till en lite tråkigare. Foten i munnen

Vet inte varför jag tog bort den, har knappt tänkt på att jag surfat omkring utan pres.bild.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 00:29:58 följande:
    Nu är jag trött på burka-badgyal
    Alltså, det är väl samma som skrev att kvinnor inte vill ha sex?
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-01 00:35:02 följande:
    Alltså, det är väl samma som skrev att kvinnor inte vill ha sex?
    Haha jag vet inte måste ha missat den, låter spännande!
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 00:39:35 följande:
    Haha jag vet inte måste ha missat den, låter spännande!
    Jamen han försvann, strax efter att han hade startat en tråd om att han var övertygad om att det var en sammansvärjning. Kvinnorna som gillade sex låtsades bara, och syftet var att utrota alla män.

Han skrev på ett manifest om detta, siktade mot att få ihop 2000 sidor för att bli tagen på allvar. På något sätt blev Hitler inblandad, och tråden blev rensad och han gick upp i rök. Möjligen delvis mitt fel, jag skrev kanske inte så jätteseriösa inlägg där och tråden fick liksom lite fel inriktning. Vet inte riktigt hur det gick till.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-01 00:44:48 följande:
    Jamen han försvann, strax efter att han hade startat en tråd om att han var övertygad om att det var en sammansvärjning. Kvinnorna som gillade sex låtsades bara, och syftet var att utrota alla män.

Han skrev på ett manifest om detta, siktade mot att få ihop 2000 sidor för att bli tagen på allvar. På något sätt blev Hitler inblandad, och tråden blev rensad och han gick upp i rök. Möjligen delvis mitt fel, jag skrev kanske inte så jätteseriösa inlägg där och tråden fick liksom lite fel inriktning. Vet inte riktigt hur det gick till.
    Hahahaha JAAAa jag tror jag såg den tråden, fox mulder hette han va?
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 00:48:14 följande:
    Hahahaha JAAAa jag tror jag såg den tråden, fox mulder hette han va?
    Jaa, så var det.

Det var en rolig tråd.  
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-01 00:51:59 följande:
    Jaa, så var det.

Det var en rolig tråd.  
    Väldigt rolig, men precis som denna och jamaicabruden så tröttnade jag ganska snabbt, de är liksom för sjuka
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 00:56:58 följande:
    Väldigt rolig, men precis som denna och jamaicabruden så tröttnade jag ganska snabbt, de är liksom för sjuka
    Jag tycker att det är lite underhållande med de som sitter och blir upprörda och skriver riktiga inlägg.
Svar på tråden Trash-tråden