• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 11:20:49 följande:
    Jag kan erkänna att jag var mycket mer rädd för SD innan valet är vad jag är idag. Det verkar helt omöjligt att dom ska kunna ställa till med så mycket skada ändå så enligt mig får dom gapa och skrika så mycket dom vill så länge det inte går över till våld. Det enda som skrämmer mig personligen är deras assimileringspolitikoch den verkar vara helt omöjligt att genomföra. Jag skulle hellre ta livet av mig än att låta mig assimileras till en annan kultur/religion.
    Precis
    Kolla på detta:

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-08-26 16:38:46 följande:
    Precis
    Kolla på detta:

" target="_blank">

Hehe, ja det borde SD ha som reklamfilm.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-26 17:42:36 följande:
    Gud vad jag har spenderat pengar nu.
    Allt jag behöver nu är riktigt bra, svettigt, skönt, sadistiskt sex. 
    Hehe, vad har du köpt? Vad tyckte du om mina glasögon? Längtar tills dom kommer.

Du får väl skaffa dig det.
  • I Blackrose I

NG?

Har du röstat? Vad tror du?

• Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 17:44:22 följande:
    Hehe, vad har du köpt? Vad tyckte du om mina glasögon? Längtar tills dom kommer.

Du får väl skaffa dig det.

Jättefina glasögon!

Jag har mest handlat kläder till min dotter, men jag tycker det är minst lika kul som att handla till mig själv. Sedan kan jag ju inte shoppa utan att köpa något till mig. Men det blev mest en massa lotions och krämer (saker som luktar gott), hårprodukter, en sjal och lite annat...

Sex? Ja. Objektet för min kåthet är tyvärr inte i min direkta närhet just nu.     
Svar på tråden Trash-tråden