• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 13:43:22 följande:
    Hej igen Solig

*Mår mycket bättre*
    Vad bra.

Vad går du på för något? Jag antar att det är för migränen? 
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 14:05:48 följande:
    Ni kommer få en underbar kväll och han är rent av galen om han dissar dig vilket han troligen inte kommer göra. Ha det gott. {#emotions_dlg.flower}

Skäms sötnos!
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-26 14:35:44 följande:
    Vad bra.

Vad går du på för något? Jag antar att det är för migränen? 
    Akupunktur där jag även får skalpmassage efteråt. Det lindrar i 2dagar sen är det som vanligt igen. Jag blir ju inte bra men den där intensiva trycket och känslan av att huvudet kommer explodera vilken minut som helst går bort men jag har ju fortfarande ont.

Vad hittar du för något?

Om intresseklubben vill anteckna så har jag beställt glasögon och solglasögon från lensway.

http://www.lensway.se/glasogon/kam_dhillon/KD3702

http://www.lensway.se/sunwear/peak%20performance/PEAK-PERFORMANCE-PPPumpItUp-PP1

Vad tycks?
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-26 14:40:29 följande:
    Skäms sötnos!
    Puss. Kyss 
    Du är för söt för att man ska säga nej till dig. Gör man det saknar man vett.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 14:44:03 följande:
    Akupunktur där jag även får skalpmassage efteråt. Det lindrar i 2dagar sen är det som vanligt igen. Jag blir ju inte bra men den där intensiva trycket och känslan av att huvudet kommer explodera vilken minut som helst går bort men jag har ju fortfarande ont.

Vad hittar du för något?

Om intresseklubben vill anteckna så har jag beställt glasögon och solglasögon från lensway.

www.lensway.se/glasogon/kam_dhillon/KD3702

www.lensway.se/sunwear/peak%20performance/PEA...

Vad tycks?
    Fina.

Jag hade tänkt åka och köpa nya underkläder (jätte super sexiga, Anton Hjärta). Fast nu känns det som om jag håller på att få migrän, så jag ska lägga mig en stund.
  • Yoyna
    och skrev 2011-08-26 14:47:59 följande:
    Fina.

Jag hade tänkt åka och köpa nya underkläder (jätte super sexiga, Anton Hjärta). Fast nu känns det som om jag håller på att få migrän, så jag ska lägga mig en stund.

Ah, trist med migrän! Annars är nya underkläder (speciellt jättesupersexiga sådana ) bland det roligaste som finns att shoppa!
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-26 14:47:59 följande:
    Fina.

www.sexiga-klader.se har ursnygga och otrolig sexiga underkläder. Kolla in där om du är sugen.

Hoppas du blir bättre. Det brukar hjälpa med varm bad också så ör det om du har lust. Fyll badkaret med varmvatten och lägg dig och koppla av en stund. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-26 14:48:26 följande:
    Men gud Rose.... Går runt i min ensamhet och rodnar! Tack!
    Äh, det är sant. Jag har ju sett kort på dig. Remember?
Svar på tråden Trash-tråden