Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-04-20 23:12:45 följande:
    Jag kommer att ha på mig min välslitna murarskjorta. Uppknäppt.
    Endast iförd en sliten och uppknäppt murarskjorta låter ehh trevligt
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-04-22 21:30:00 följande:
    Jag har varit duktig idag. Kan vi nöja oss med det?
    Klart suspekt uttalande . Men som den gentleman jag är så inser jag att närmare frågor kan vara generande för den väna Agri och det skulle jag ju aldrig utsätta henne för.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-04-22 22:27:06 följande:
    ja helt klart suspekt
    närmare frågor är vad en slyna vill ha....men det var jag det och jag är en viss typ av gntleman.
    Så sant. Fast Agri är väl en pryd och präktig helylleflicka... eller nåt.

Gentleman är inte det bara en omskrivning av "Kinky Old Bastard" eller du kanske menade någon annan sorts gentleman? .
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-04-23 00:07:49 följande:
    Jag är så jäkla helylle att ett lamm framstår som syndigt och smutsigt bredvid mig.
    Aynrand är inte "Kinky Old Bastard". Han är Pervy old French.
    Precis vad jag trodde om dig ju . Haha tack för korrigeringen. Själv känner jag mig rätt hemma i beskrivningen "Kinky Old Bastard". Känns lite excentriskt och fint.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-04-24 21:25:02 följande:
    Sådär, nu har jag fått tillbaka mitt konto. Spöke

Något som ska bli väldigt intressant att se är om lille Birger har mognat under det här uppehållet, eller om han fortfarande är en liten gullunge. Baby
    Välkommen tillbaka BJ. Var det din mamma eller de elaka moderatorerna på FL som tog ditt konto ?

Var det pga för mycket postande av kvinnliga bakdelar som var anledningen?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-26 17:34:54 följande:
    Och är lite överkänslig vad gäller inredningsdetaljer tycker jag.

Think outside the box!!!
    Fast jag kan hålla lite med om att mycket brister i svenska hotell. Sängarna är bedrövliga till att använda för annat än sova i . Vart har alla gamla hederliga bastanta sängar med rejäla sängstolpar tagit vägen? Värst av allt är när dubbelsängen består av två hopsatta enkelsängar som lätt glider isär. Klart irriterande.

Sen saknas badkar i de flesta hotel vilket också är trist.

Har en affärsidé om att starta en ny hotellkedja med inriktning mot de som eh vill ha en aktiv hotellvistelse och inte bara äta praliner och se på tv. En kedja som har de rätta attributen (inkl en dungeon i källaren).
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-26 20:55:08 följande:
    Grejen med den här revolutionen var (är) ju faktiskt att islamister fått mer makt än tidigare.
    Lite ironiskt.

Vilket får mig att misstänka (om man nu skall vara konspirationsteoretiker en smula) att Khadaffi hade rätt när han sa att upproret i iaf Libyen så låg Al Qaida bakom. Det finns en logik i det hela. Orsaka instabilitet och se till att man är mer organiserad än övriga. I Libyens fall kan det mycket väl vara så då Khadaffi hade tagit många steg att förbättra relationerna (uppgörelse ang Lockerbie etc)  med väst vilket kanske inte uppskattats.  

Förklarar iof inte alla andra revolter, men det är lagen om oförutsedda händelser. Det är som med Honeckers fall där KGB lär ha haft fingrarna med i spelet. För att DDR inte följde tankarna om perestroika. Fick som sagt oförutsedda händelser. Ge folk lite hopp och de tar chansen.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-26 21:43:48 följande:
    Vet du, jag tänkte just på Khadaffi, Ghadaffi whatever-affi när jag skrev inlägget.
    Men jag var för trött för att spinna vidare på det.
    Det finns många fler än han som tror på den teorin. Och Khadaffi gick ju verkligen ut stenhårt med att det var så det var.

Han hade ju dessvärre egna motiv han också, inte speciellt mer ärbara. Hans önskan om ett "arabiskt bälte" (tänker på t ex kriget i Tchad på 80-talet) och hans lite halvkoloniala tankar kring Afrika. Kolonialism, något han själv givetvis fördömde.
    Men han körde väl sitt eget race.     
    Att han var bindgalen (fast jag har hört Guilliou säga ngn på 80-talet att han var en god och förnuftig ledare; han hade intervjuat honom, men det tyckte man säker om Hitler också)  och diktator är det ingen tvekan om och förtjänar det slut han fick. Men just i den om vad som låg bakom kan han ha haft en poäng.

Både Khadaffi och Ghadaffi är rätt för den delen. Beror på om man uttalar hans namn på arabiska eller på det beduinspråk han talade (el något sådant). Undrat varför länge båda stavningarna förekommer och vilket som är rätt, tills jag hörde det nämnas i ett program på radion.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-04-26 21:34:47 följande:
    Cheers!!!!!
    A bit tipsy på byn. Gissa var Mr E.
    Skål hick!
Svar på tråden Trash-tråden