Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:56:32 följande:
    Jag är uppväxt på Ulf Lundell och Depeche Mode
    Och det blev ändå folk av mig, typ. 
    "typ" ;)
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:58:27 följande:
    Close enough iaf!
    Du är ingen människa.. Du är en illusion.. en vacker sådan.. :*
  • Kakaa

för att förtydliga mig, jag har svårt att se någon utav er som "verkliga" då jag inte sett/hört er ;) 

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-30 20:02:45 följande:
    det där var riktigt fint sagt..det hade jag uppskattat
     hatten av!
    Haha. :)
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 20:09:10 följande:
    Tack Kakaa
    Inget att tacka för.. Tycker det är synd och tacka för något man så tydligt förtjänar!
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 20:10:16 följande:
    Att jag är en illusion Drömmer?
    nej.. vacker..*pustar och frustar* detta är därför jag aldrig kmr bli lebba rakt av.. ni är krångliga och koncentrerar er på sådant som KAN vara något dåligt.. koncentrera dig på att jag sa att du var vacker ist! 

Bångstyriga brud!  
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-30 20:09:40 följande:
    Ååh ja Tack! Glad

Får nallen också en kaka och ett glas mjölk? Nalle Han kommer skina upp som en sol i så fall!
    självklart! :D 
  • Kakaa

Det finns en plats som jag gömt i mitt hjärta, jag skulle inte vilja åka tillbaka dit, det minnet utav den platsen jag har skulle säkert förändras, antingen skulle det vara vackrare, lr så skulle det vara mindre vackert, utan jag vill att den platsen skall vara precis som jag minns den.. 

Bergen klättrade över dalen, granarna såg grönare och mer välmående ut, och skogen var lummigare. Jag kände mig så högt upp, jag har aldrig spärrat upp ögonen så stort för en natur någonsin.. För en kort sekund så kände jag mig ensam.. ensam utan att vara skräckslagen inför det.

Ni vet en sådan där plats man inte vågar skrika lr ens prata högt på.. rädd för att förstöra något.. så fint var det..

Jag saknar Bergen. :(  

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 20:17:22 följande:
    Haha du är faktiskt väldigt söt Kakaa

Lite crazy, men du är uppriktig och har humor. Det är väldigt fint. 
    Vi skyller det på min diagnos. ;)
Svar på tråden Trash-tråden