Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 20:22:57 följande:
    Haha jaså?
    Vad är den?
    Jag har säkert också någon diagnos. En korsning mellan light ADHD och borderline light? Kanske? 
    Eller så är det gener och omständigheter. Who knows. 
    jag är en sådan där söt Aspie. ;) 
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 20:24:02 följande:
    Åh...
    Vackert ju Kakaa  Hjärta
    Inte lika vackert som naturen i bergen faktiskt är. :// Allvarligt talat, jag hade kunnat sitta i timmar bara för att komma på ord som är tillräckligt vackra för att beskriva platsen.
  • Kakaa

Tror jag skall ta nästa sommar av bara för att vandra.. Jag och tältet. oh yeah! Gubben får väl haka på, om han är tyst.

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 20:25:30 följande:
    Är du? Hade jag aldrig gissat på.
    Kanske inte är så haj på diagnoser trots allt. 
    Jag ligger så lågt på skalan, det märks mest när jag är sur lr trött. :) När jag målar så kmr min Asperger fram, jag är besatt utav detaljer, letar ständigt efter den lilla detaljen som kan få tavlan att komma till liv. 

Omgivningen försvinner, jag hör inget.. jag ser bara det jag har i huvudet och ser min bild inte ut så när jag är klar så målas tavlan över.. jag har aldrig färdigställt en tavla. 
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 20:26:19 följande:
    Nej ibland går det bara inte.

Det är som att beskriva sin kärlek för sitt barn, det går inte att sätta ord på sådana saker.
  • Kakaa
    Driftwood skrev 2012-10-30 20:31:24 följande:
    Vem gör inte det?  
    Monet.. jag tycker hans tavlor ser ut som kladd. >.<
  • Kakaa

Nu skall jag dock lämna er, jag har en promenad och tvätt att ta itu med :) 

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 20:34:36 följande:
    Vad målar du Kakaa?
    Allt som ploppar upp i huvudet. :) Kan fixa lite bilder på tavlor imorgon :) 
  • Kakaa

Inte ens ett låtsas "Pang"? Oh, ni gillar mig!

Svar på tråden Trash-tråden