Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-21 09:50:36 följande:
    min morgon har varit bra för jag pratade med dig ju ;)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 10:04:38 följande:

Precis...

Puss

Blir glad av er!

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 10:11:02 följande:
    Jag kan öppna en liten skönhetssalong där ni kan få ansiksbehandlingar och massage. Det var faktiskt en av mina drömjobb. Att få ha en egen salong.

K kan komma och besöka oss nångång per vecka och då delar jag gärna med mig bara jag får vara med. Maken vill jag ha varje kväll sen om någon annan vill underhålla mig på dagarna så tackar jag inte nej.

Åh ja!!! Jag kommer gärna till din skönhetssalong!

Shit, märker ni hur bra vi kommer att ha det?

Nu måste jag ta hand om "degamla och sjuka" som min dotter säger
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 10:18:45 följande:
    Du är så välkommen. Iklädd endast underkläder annars kommer du inte in. Tungan ute

Ha en underbar dag. Själv ska jag köra till Arlanda om nån timme och hämta chefens släktingar. Grrrrrrr. Avskyr att köra bil i Stockholm på dagarna. Rena tortyr.

Hahaha, självklart ska jag komma lättklädd! Puss!

Ha bra dag du med, vi kan byta jobb, jag gillar att köra bil i STHLM. Speciellt på dagarna när det inte är så mycket trafik!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 10:20:12 följande:

Du kan också få en puss!

Tack!!! Nu kan jag jobba med glädje ett tag till!  Solig
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:00:34 följande:
    Det spelar ingen roll, du får ändå bo i stallet med de andra, här ges inga specialbehandlingar!

Hahaha! Du är grym! {#emotions_dlg.djavulsk} 

Vi kanske kan ha specialinredda boxar för de lite mer välutrustade hingstarna...? Oskyldig
  • Yoyna

Och TACK för alla roliga bilder! Nu är jag som ett soligt leende hela jag!

Har dessutom fått massor av komplimanger och två frierier redan och klockan är inte ens tolv, vem vet hur dagen slutar?

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:11:12 följande:

NEJ!
    Inte bli upprörd.... Vi måste faktiskt hålla på reglerna här. Annars vet du vad som väntar dig... {#emotions_dlg.djavulsk} And it ain´t gonna be pretty...

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:17:21 följande:
    Jag gillar också att köra bil på dagen, jag gillar att köra bil alla tider utom rusningstimmarna Men det är nog för att jag inte har körkort så jag kör sällan

FÖrut när jag hade kortet hatade jag att köra bil haha

Oh, så vi har ännu en regelbrytare bland oss...?
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:17:42 följande:
    Haha ja jag håller på dig...
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:18:56 följande:
    Ja med en extra bädd åt kuken.

Jag kan nog tänka mig mer än en extra bädd... Men sådana där petitesser ska vi väl komma överens om? Var och en kan ju få vara eh...fodervärd? åt en egen hiongst och behandla honom som man tycker att han förtjänar? Tungan ute 
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 11:20:25 följande:
    Alltså du är så jävla tråkig hahahaha seriöst du måste ju ha världens största penis, eller vad är grejen?

MARIA vad är grejen??? Tell me, jag förstår inte och är lite rädd.

Tyst
Svar på tråden Trash-tråden