Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-22 16:57:30 följande:
    Mmm?
    ;)

Drömmer kom på kafferep?
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 16:58:06 följande:

Puss...igen...

Då kunde jag ju slippa oroa mig för saker som jag oroar mig för oxå!  
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 17:12:11 följande:
    Jäklar, gratängen blev asgod! Och nu åt jag för mkt igen trots att jag hade tänkt äta i etapper så att magen inte sprängs som igår. Men det var så gooooott..

du får slänga in receptet efter eget huvud sen!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 17:07:53 följande:
    Tack Jag är på det klara med att det kommer göra ondare än jag tror hur ont jag än tror det kommer göra och att jag kanske spricker och att det kommer en punkt då jag kommer känna att jag inte orkar mer men att den punkten oftast kommer när det är så gott som klart haha mer än så vet jag inte, men samtidigt känns det som att hur det än blir så är det helt okej med tanke på att jag varit utan preventivmedel sen 2006 och trodde jag var steril. Dvs sålänge det resulterar i en söt liten pojke som sprattlar och låter och är frisk så får förlossningen bli precis hur som helst, det kommer ändå vara värt allting Hjärta

Och jag är så orolig för allt annat just nu att jag inte ens tänker på förlossningen, tror typ att han kommer dö vilken sekund som helst. Trots att ALLT är helt perfekt på alla undersökningar och sånt

Ut kommer dom alltid!

För min del spelar pojke eller flicka ingen roll, barn är mirakel oavsett.  
  • Yoyna
    Yoyna skrev 2011-09-22 17:16:35 följande:

För min del spelar pojke eller flicka ingen roll, barn är mirakel oavsett.  

Mäh, va fel det kan bli när man skriver. Jag menar ju inte att det skulle spala någon roll för dig heller efteersom du vet att det blir en pojke!
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-22 17:17:49 följande:
    Gud vad jag är sugen på ett glas vin.....ser bilden p Kapten Haddock som häller upp ett glas och är riktigt sugen....
    längtar du efter ett glas vin Mrs A?
    och du NG?

Är det verkligen vin han häller upp Haddock???
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 17:35:22 följande:
    Det är nog brännvin

Eller typ strårom tänker jag!
  • Yoyna

Det som är märkligt i den studien är att det är äldre förstföderskor som man hittat de flesta komplikationerna för. Vilket många andra studier oxå visar som inte tar hänsyn till mensdebut.

Så är man normalbyggd, frisk i övrigt och i "bra" ålder så tror jag inte att man ska lägga någon vikt vid när man fick sin första mens.  
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 18:39:56 följande:
    Jag vet inte om jag räknas som äldre, jag tror jag är ganska genomsnitt för sthlm. Jag fick iaf inte göra kubtest för jag var för ung

Nej, du räknas absolut inte som äldre! I STHLM ligger väl genomsnittet på 37-38 nånting.

Under 35 erbjuds man inte automatiskt KUB-test här men vid speciella omständigheter så görs det förstås. 
Svar på tråden Trash-tråden