Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-09-21 11:21:20 följande:
    Oh yes, har inte haft körkort sen 2008 men jag kör ändå, pallar inte att ta om det hahaha

Hahaha, okej jag säger inget om det heller!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 11:26:49 följande:
    Vad är grejen? Jag kan inte svara på den frågan utan att liksom kräla på golvet i en fjäskattack.
    Men tråkig är han inte. Tvärtom. Helt tvärtom. Finns ingen människa som tråkat ut mig så lite som Aynrand...
    Han är även smart, smågalen, hysteriskt rolig, snuskig, oerhört sympatisk, generös, öppensinnad, kreativ, snygg, varm, inkännande och en massa annat.
    Varför har du aldrig berättat det där för mig förut?

• Yoyna

Hahaha, shit va ni är roliga!!!

Jag hade inte en aning om att man kan lägga in sååå mycket värderingar i någons nick och avatar!

Satan vad jag missar när jag jobbar! Sluta!

Jag har har aldrig träffat någon som varit inne på bdsm som varit gothare men å andra sidan har jag heller inte träffat så många gothare som jag diskuterat sex med. Att skära sig behöver varken handla om emo, goth eller bdsm i min värld. Jag har helt ärligt svårt för att kyssa någon som nyss har rökt och jag har aldrig tagit droger. Min mamma är en duracellkanin och jag älskar oxå loppis!

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 14:07:18 följande:
    Men åååh nu har jag suttit och snackat skit om svågern så städar han hela huset och gör pannkakor. Snacka om dåligt samvete jag får nu.
    Haha, du ska se att även han kan bättra sig!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 14:44:56 följande:
    Klart man kan! Din avatar är ganska intetsägande så jag har baserat mina åsikter om dig endast på vad du säger. Det är nog det bästa sättet annars kan man få rätt mkt förutfattade meningar

Mmm, det är alltid dumt med förutfattade meningar Jag föredrar nog initialt intetsägande och att då det känns motiverat och givande visa mitt riktiga jag Oskyldig {#emotions_dlg.djavulsk}  something in between...
  • Yoyna

God kväll!

Hemma efter en lååång dag på jobbet och sedan föräldamöte på skolan. Jag är trött och fryser!!!

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 20:37:27 följande:

Sötnos gör en kopp te och gå och lägg dig! 
    Mm, jag ska nog det. Hade liksom önskat mig ett varmt välkomnande när jag kom hem eller att "nån annan" gjorde te till mig... Jaja, man kan ju inte få allt, ller hur?

Tack, tillbaka!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 20:40:15 följande:
    Ta ett bad! Kyss
    Aynrand skrev 2011-09-21 20:40:30 följande:
    vad var jobbigast?
    Ni är sååå gulliga!

Jobbigast var nog mötet på skolan egentligen, min tjej har just börjar förskolaklass och jag känner att kraven bara hopasr sig. Det är en så hård värld de ska ut i...
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 20:43:01 följande:
    Mmm...du vet att jag vet vad du menar...

Vi måste äga våra omständigheter och "kollektivera" oss. 
    Jag vet att du vet och du vet att jag vet...

Japp, det är verkligen dags att börja äga våra omständigheter! Bra sagt!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 20:43:43 följande:
    jag har köpt marabouchoklad med mangosmak, vågar inte smaka Förvånad
    Nej, det låter farligt...! Men kanske svågern gillar det om du inte gör det!
Svar på tråden Trash-tråden